• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    Mj1983 skrev 2012-11-25 23:20:22 följande:
    Kronisk inflammation i tarmen, går inte att bota med kan lindras med medicin. Ska följas upp av läkare alltid då det kan leda till cancer. Jag har varit sjuk sen i mars, har gått igenom alla möjliga undersökningar men först nu i fredags fick jag diagnosen. Jag har kraftiga smärtor i magen, tryckande känsla, extrem trötthet, yrsel, och allmänt påverkad. Nu sen 3 veckor tillbaka blödningar. Det enda jag vet nu är att jag ska stå på medicin hela graviditeten. Ska till bm imorn som jag hoppas kan berätta mer om hur det påverkar graviditeten. Total käftsmäll

Vad jobbigt att du är sjuk, men vad skönt att de äntligen vet bad det är så att du kan få rätt behandling. Hoppas att det vänder nu! Många kramar från mig.
  • AlexandraViberg

Mj: Hade väldiga problem med magen och kräkningar osv, efter över ett år fick jag diagnosen chrons syndrome. Som din en auto immun kronisk sjukdom.

MEN när jag slutade med P-piller har jag inte haft några som helst problem. Så tror jag vart fel diagnosticerad faktiskt.. Men jag förstår därmed din känsla nu eftersom jag levde med "sjukdomen" i ett halvår ungefär. Blev riktigt ledsen när se sa.. Men man lär sig leva med det och det kommer bli en del av vardagen! Ta hand om dig!

• regnskogen

Vaknade nu helt av mig själv, alarmet skulle ringa klockan åtta. Är pigg som ett svin, och längtar tills klockan blir 10.30 dår jag får se min bebis :D

• Acantha

Hinner inte läsa så mycket här just nu! Men kikar in så ofta jag kan!
    Är i v11+3 idag (skrev fel sist), och nu på morgonen hörde jag båda tvillingarna där inne. Älskar doplern som kan ge mig lugn. Så båda är kvar och de växer, så nu börjar det bli problem med kläder. Jeans är inte att tänka på. Ok om jag står upp hela dagen, men det går ju tyvärr inte. Måste hitta nya byxor!

Lycka till alla som har ul i dagarna, väntar med spänning på Nupp på måndag!

• Madelen21

åå va avis man är på alla som har ul snart...

jag längtar tills jag får ul kallelsen å den borde komma snart typ i dec.
    jag går in i v 12 i morgon å mår fortfarande illa av å till mest på morgonen :/
    men ja hoppas d går över snart... går å väntar på kräksjukan istället :/ ush ja borde inte tänka på de så mkt men kan inte låta bli,.... har fått kräksjuka när ja väntat båda mina barn så vore väldigt konstigt om ja int fick nu... jag är den som Alltid får det å  blir jättesjuk!  ush ush nog om allt sånt elände :)

nu ska jag göra morgon å sen lämna älsta barnet på dagis å sen ska jag å minsting hem å mysa å grejja...
    tänkte åka iväg å fynda mig nya vinterskor idag då en butik här jag bor har 50% på alla skor :) 

• KarinF
    regnskogen skrev 2012-11-25 22:44:23 följande:
    Vad mysigt med tvillingar! :D Jag har precis fyllt 19, ska fylla 20 nästa år.. :) Hur gammal är du? :)

Jag är lite äldre, 32 :) när jag var 19 så fanns inte barn på kartan, skulle absolut INTE ha några barn. Var runt 28-29 innan jag ens tänkte tanken. Så jag kom igång lite sent, men snart sitter jag här med tre småttingar :)
  • Baby Lei

God morgon! Nu börjar nerverna spöka... Kommer ha hjärtsvikt när det är dags för ultraljudet kl 10:30... Usch och fy! Jag är livrädd för att den lilla ska ha dött. Jag har fortfarande symptom, men de är ju inte lika kraftiga längre, men det är såklart normalt nu i v.13. Nu är jag på dag 12+3, det är exakt fyra dagar längre än då jag fick missfall sist.. Så om allt ser bra ut nu så kanske jag kan börja njuta av att jag är gravid. Hoppas hoppas...

• mytol

Lycka till ni som har ul idag, väntar med spänning på era uppdateringar.

Själv så vakna jag genomförkyld imorse å svinont i halsen. Har kännt att de kliat lite i halsen senaste dagarna å sonen e genomförkyld så nu var de min tur. Tur att jag har en så snäll son, sa imorse att de blir en hemmadag idag för att mamma mår inge bra. "då får du bara ligga på soffan hela dan", har ja inge emot dock....

• SunnaLiv

12+0 idag :) gravid v 13 , den 5 väntar KUB test,mest längtar ja efter att få se bebben mer än själva testet :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~