• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

SunnaLiv: grattis till vecka 13 :) vad härligt! För mig är det 5 dagar kvar tills jag går in i vecka 13 :) längtar!!!

• Valborgs

Vad många som har UL idag, hoppas det går bra för er alla! :)

Längtar själv till mitt på torsdag, denna vecka får gärna gå fort.. :)

• tantS

Har precis tagit blodprov inför kubtest nästa måndag. Hoppas nu bara veckan går snabbt. Vill se på bebis!

• LitenOchSkeptisk

I helgen gick jag in i vecka 14, så rent teoretiskt ska jag börja må bra nu. Men jag ligger hemma, alldeles utslagen och gör allt för att inte spy.. Jag blir så less på att må dåligt, jag vill jobba!!
    Jag hade sån energi imorse, tills jag föll ihop i en liten hög och inte kunde röra mig alls. Uuuuh...

• AlexandraViberg

Är det ok att gråta när man sett världens sötaste tok sprattlandes lilla bebis? :D
    Gick inte ens att fota! It's alive! :)

• Meoow

Åååh vad många ul på gång idag :) hoppas ni alla får se en frisk liten bebis :) ser fram emot många glada uppdateringar här.... :)

Själv måste jag fortfarande vänta tills kl 8 imorgon, känns som en evighet denna väntan....

Ha en kanonbra dag alla!

• Meoow

Alexandra - grattis vad kul :)) klart det är okej, kommer nog själv inte kunna låta bli om detsamma är fallet för mig

• mytol
    AlexandraViberg skrev 2012-11-26 09:43:23 följande:
    Är det ok att gråta när man sett världens sötaste tok sprattlandes lilla bebis? :D

Gick inte ens att fota! It's alive! :)

GILLAS GILLAS!!

Så himla härligt!
  • Annafredrika
    em77 skrev 2012-11-25 11:06:48 följande:
    Har precis bestämt mig för att göra fostervattens prov..känns som ett rätt beslut men samtidigt kan jag inte låta bli att oroa mig för missfall eftersom det finns en risk med det. Usch!! Ngn som har gjort eller tänker göra det?????? Är 36år å har två barn sen tidigare. Gjorde kub på nr 2 men då var jag 30år.

Har gjort ett, vid förra gravidteten och kommer att göra det den 19/12. Risken för missfall efter fvp är egentligen inte större än den normala missfallsrisken vid samma vecka.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~