• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • SunnaLiv

Natan - testat att göra te på kanel,nejlika o ingefära o dricka många koppar under dagen? Äter du tillskott järn?ja kan inte äta dem då de gör att ja mår fruktansvärt illa.

• em77

Usch tycker så synd om er som mår så illa hela tiden..mitt kommer på kvällarna men under dagen går det bättre. Hoppas det släpper snart för er....!!!

• Natan

Isglass fungerar för stunden men jag kan ju inte gå runt med en isglass i munnen hela dagen haha :) jag ska testa å dricka kanel, nejlika å ingefära! Tack för tipsen! :)

Jag äter järntabletter och måste äta dom livet ut eftersom jag är gbp opererad :)

Dom håller på att renovera en lägenhet på samma våningsplan som mig och det gör så himla ont i huvudet när dom spikar, slipar och för liv. Jag känner mig som en hormonkärring :)

• Sömntutan

Åh, vad roligt att få se den lill* där inne Alexandra. Jag längtar så efter RULet nu. Men först ska jag klara av inskrivningen. Inte förrän den 7:e ska jag dit. Förhoppningsvis blir det RUL någon gång i mitten på jan.

• ThereseJohansson

Natan: vart har du gjort din op? Jag gjorde min på centralsjukhuset i Kristianstad feb 2011 och jag behöver bara äta järntabletter vid mens..kollade järnvärdet för 3v sedan och det var jätte bra så jag behöver inte ta dem än :)

• Romanoemma

Hej, nån i viktklass 70-80kg som det börjat synas på än?

• Sömntutan

Romanoemma: Nope, på mig syns det inget än. Ser bara ännu mer plufsigare ut än jag brukar. Dock väger jag mer än 80 kg så jag räknar med att det kommer ta ett tag.

• Baby Lei

Jag lyckas inte ladda upp bilden på min lilla bebis. Vet ni om det inte funkar via iPhone?

• Baby Lei
    Romanoemma skrev 2012-11-26 17:46:31 följande:
    Hej, nån i viktklass 70-80kg som det börjat synas på än?

Njae.. Jag ser mest lite plufsig ut. Väger nog strax under 70.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~