• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    AlexandraViberg skrev 2012-11-26 18:32:34 följande:
    Baby lei: brukar inte funka med telefonen :/

Typiskt, jag får prova på datorn i morgon.
  • Sagolina

Jag som haft turen att slippa allt vad illamående heter har nu i v13 börjat må illa på kvällarna! Har svårt att få i mig middag och efter att jag ätit den börjar jag må illa... Än så länge är det inte superstarkt, men tillräckligt för att jag inte skall orka göra något på kvällarna.. Nåja, nu ska jag försöka dricka ett glas mjölk, plocka rena tvätten på plats och sen krypa i säng. Tidiga kvällar är det som gäller!:P

• Madelen21

ser att flera fått kallelse till rutin ul..

jag går in i v 12 i morgon å har inte fått d än... men d blir väl säkert nån gång om nån v som kallelsen kommer eller så..

känner mig så sjukt trött å d finns verkligen ingenting å se på tv ikväll.. sova nu kl 19... nah känns ju lite väl tidigt då...  kanske kolla på nån film lr så...

till helgen, på lördag ska vi åka på tomteland :)
    ska bli skojj..

föresten.. häromdagen så satt jag i soffan å kände nått mystiskt i magen som jag inte känt förut...
    det är svårt å beskriva hur d kändes men som att nått svepte till i magen, känns lite väl tidigt för å känna bäbis alla redan... jag kände tidigt me nr 2 men inte såhär tidigt d va nog typ i v 14 kanske. 

• SunnaLiv

Väger strax under 70.... Känner mig oxå mest plufsig o ser nog ut så :/

• Natan

Therese: jag gjorde min op på ersta i Sthlm 2010 :) jag har lågt blodtryck och järnbrist därför måste jag äta det livet ut :)

• AlexandraViberg

Jag väger 57, känner mig pluffsig trots att jag gått ner 2 kg! Men det börjar synas, men känslan är ju inte att det är livmodern som syns, fast den tar ju plats där inne nu och trycker fram annat, så rent teoretiskt så är det ju för att den börjar ta plats!

Så att man väger mindre eller mer kanske inte gör någon skillnad just nu :)

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Natan

Jag känner mig också plufsig även fast jag har gått ner i vikt. De som träffar mig säger att det börjar synas :)

Sitter å försöker få i mig lite chai thé och klappar hunden som tröstar mig när jag mår dåligt. Jag tror han förstår att jag är gravid för han är mycket mer gosig nu än förut!

• Solrosen82

Grattis till er som varit på UL idag och sett bebis! Längtar också till vi ska på UL, blir det man gör innan fvp.

• SunnaLiv

mmm 57 va min startvikt med första bebisen.....den vikten är ett minne blott Gråter

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~