• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft

Hej! Har precis hets-ätit en kexchoklad. Det var kanske det godaste jag ätit. Märkligt hur smaken kan förändras bara sådär. Jag har aldrig varit särskilt sugen på just kexchoklad tidigare liksom Cool

Fråga; VAD har ni för tips på varma och snygga vinterjackor? Sett något? Jag var in och skulle beställa en superfin dunjacka från H&M på deras hemsida men så är den slutsåld! Vill ju vara varm om magen i vinter...

• mytol
    Blåbärssaft skrev 2012-11-27 20:49:07 följande:
    Den här. Helt slut  

Har du kollat tradera?
  • regnskogen

Är det någon här inne som har nya cravings inför julen? För mig har det blivit ischoklad..... Köpte två burkar idag, är så underbart gott med dessa inför jul... Fast det allra konstigaste är att jag ALDRIG ätit ischoklad, för jag gillar inte det i vanliga fall. :/ 

• Mj1983

Jag e tokig i allt surt.

Är jätte känslig mot minsta lilla sura i vanliga fall!! Galet! O fisk avskyr jag, men NU är det sååå gott! Med massor av citron på

Så va jag inte alls m första barnet!

• AlexandraViberg

Har ont i huvudet nästan varje dag. Typ en gång i veckan utvecklas det till att jag kräks upp hela magen.. Någon som vet om det finns något starkare som är OK att ta? Måste verkligen prata med bm om detta.. Kan fan inte leva såhär längre!

• mytol
    Blåbärssaft skrev 2012-11-27 20:45:52 följande:
    Hej! Har precis hets-ätit en kexchoklad. Det var kanske det godaste jag ätit. Märkligt hur smaken kan förändras bara sådär. Jag har aldrig varit särskilt sugen på just kexchoklad tidigare liksom 

Fråga; VAD har ni för tips på varma och snygga vinterjackor? Sett något? Jag var in och skulle beställa en superfin dunjacka från H&M på deras hemsida men så är den slutsåld! Vill ju vara varm om magen i vinter...

Jag har beställt en jacka från www.mammaglad.com. Om vi får en lång vinter kommer jag inte att kunna ha min vanliga vinterjacka insåg jag då den redan nu inte har så mkt växmån. Mammaglad har rea på några vinterjackor. Kommer sälja min sen. Lite kommer jag säkert förlora på köpet ändå men de e det värt, vill inte frysa.
  • Alexandraochlillal

Alexandraviberg: citodon är okej när kan är gravid! Det tänkte dom ge mig för huvudvärk och ryggproblem men tål inte :/ men du kan ju alltid prova och se om du mår bättre :)

• Alexandraochlillal

Lugnt :) förstår dig!!! Själv har jag ryggproblem sen sonen föddes å får inta tabletter nu.. Och hormonell huvudvärk ;p glad att dejterna med toan varje morgon e över!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~