• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    Kickilina skrev 2012-11-28 07:49:33 följande:
    Tjoho, jobbade i natt så kollegan och jag snodde med oss ultraljudsapparaten in på ett förlossningsrum och nu har även jag sett min bebis. Alltså, det var kärlek vid första ögonkastet. Full fart på lillen! LOOOVE!!!

Du har verkligen det perfekta jobbet! Vad härligt att få se den lille!! Och vad skönt att det var fullt ös på den :)
  • Baby Lei
    AlexandraViberg skrev 2012-11-27 23:36:54 följande:
    Tack! Ska ringa bm! Börjar bli olidligt nu.

Akupunktur kan hjälpa om du går till en riktigt duktig akupunktör.
    Minns inte var du bor men här i Stockholm kan jag rekommendera Dr Nie. Folk reser från hela Europa för att behandlas av henne. (hennes grannar har börjat hyra ut rum osv. hahahaha) hon sitter på Stora Essingen.

• Lillpluttan

Vinterjacka.. Hm.. Har precis köpt en ny Didrikssonparkas. Hoppas på att magen får plats ett tag!

TantS: låter bra med milda vintrar i Malmö, längtar!!! Gillar inte snö så mig passar det superbra. Men vinterskor, behöver man ha fodrade vinterskor i Malmö på vintern? Vilken typ av skor brukar du använda där på vintern? Har inte hunnit köpa nya än...

• Madelen21

oj oj oj här vräker snön ner å dom har gått ut me klass 1 varning idag..
    upp mot 1 dm snö skulle kunna komma... men ja tycker d är mysigt.. advent i helgen ju...
    angående gravidjacka... jag tycker d känns himla onödigt.... här jag bor brukar vi ha långa vintrar ända till slutet på mars... men ja... nja... köpa ny jacka känns inte lockande just nu :/

idag blir d  nog lite julklapps shopping...

svårt tycker jag... vi köper bara till barn å syskon inte till dom vuxna.. fast våra föräldrar ska få dagis kort på barnen :)

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2012-11-28 11:10:45 följande:
    oj oj oj här vräker snön ner å dom har gått ut me klass 1 varning idag..
    upp mot 1 dm snö skulle kunna komma... men ja tycker d är mysigt.. advent i helgen ju...
    angående gravidjacka... jag tycker d känns himla onödigt.... här jag bor brukar vi ha långa vintrar ända till slutet på mars... men ja... nja... köpa ny jacka känns inte lockande just nu :/

idag blir d  nog lite julklapps shopping...

svårt tycker jag... vi köper bara till barn å syskon inte till dom vuxna.. fast våra föräldrar ska få dagis kort på barnen :)

Vad mysigt med snö! Här reganar det isvatten och blåser som bara den. Sjukt risigt väder!! Tur att man jobbar inne idag!!
  • Madelen21

babylei:ja faktiskt så är det mysigt.. vi har tänkt åka till tomeland på lördag uppe i mora så det passar kanonbra mä sånt här väder å hoppas d håller i sig :)

nu har jag nyss ätit lunch å ska sätta mig å planera julklapps inköp.

• AlexandraViberg

Tack för tips! Har en zonterapeut som hjälpte mig under barnlösheten. Det är ju akupunktur fast i foten kan man säga. Har inte hjälpt när han tryckt på blodomloppet och känns otryggt att börja trycka på punkterna för hormoner.. Tänk om han dödar dom helt liksom :P

Mamma sa spik matta men det hatar jag! Har inget emot tabletter om läkare ger ok på dom!

• Lillpluttan

AlexandraViberg: jag fick Citodon under min första grav utskrivet av Mama Mias läkare.. Visade sig att jag inte tålde dem, men det är en annan sak

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~