mytol skrev 2012-11-29 10:37:57 följande:
Jag gjorde mitt första ul idag. Aå himla underbart! En liten livlig sak men som ändå var samarbetsvillig och gav oss mkt att titta på., helt underbar!
Jag kommer göra ett i v. 29 oxå pga högre bmi. Sen blev jag tvungen att göra ett nu tidigt oxå pga mkt diabetes i släkten. Men de var lugna puckar och låg alldeles perfekt så de var himla skönt.
Grattis till ett fint ultraljud Mytol! Så skönt att få se att det ser bra och livligt ut där inne!
Lillpluttan skrev 2012-11-29 09:55:24 följande:
Idag ska jag till BM för mitt andra besök. Ska väl ta blidprover etc. Ska be om att få höra hjärtljud (11+5 nu) och hoppas hon går med på det. Har ju inte gjort UL som så många andra här.. Håll tummarna för att jag får höra hjärtljud.. :)
Jag håller tummarna! Vad mysigt om du får lyssna på hjärtat. Det har jag inte gjort ännu.
Madelen21 skrev 2012-11-29 07:38:49 följande:
vilken morgon... dottern va klar på toa å ja skulle hjälpa... fy sjutton jag spydde som en gris när ja skulle torka :/
puh när ska detta vända?
har sån vidrig värk i mina ben idag... tror att jag snart lär inhandla stödstrumpor... värker ner i fötterna...
hade åderbråck med nr 2 å jag kommer troligen få d nu igen.
snön faller så fint här å det är så mysigt...
Stödstrumpor ska jag också investera i. Lika bra att börja med det lite förebyggande tänker jag. Det är väl bra för värkande ben rent generellt?
Valborgs skrev 2012-11-29 03:11:34 följande:
Kul att vakna vid halv 3 idag förresten! Nervositeten inför kub idag som satt sig in, ska dock inte vara där förrän vid 13.
Jag håller tummarna för dig idag!
Solrosen82 skrev 2012-11-28 22:36:42 följande:
Bm sa åt mig att nu får man iaf dricka vatten innan. Jag behöver ju inte tokdricka, men ett glas vatten när jag vaknar tänker jag dricka :)
De sa ingenting till mig om att inte kissa eller att dricka extra vatten inför UL. Jag gick tom på toa precis innan. Men det gick bra ändå.