Emf79, vilken otrolig historia! Vilken chock att gå igenom som 14 åring! Men med ett lyckligt slut! Härligt!
mhpo! En riktig sötnos på bilden! Grattis!
Mj1983 skrev 2012-11-29 21:47:31 följande:
Emf79: vilken härlig historia
Jag och min pojkvän sepererade när dottern var 1,5 år. Vi har bott i sär i 1,5 år nu. I början av hösten börjde vi träffad igen mer än bara vid överlämning av barnet. Jag blev gravid direkt igen och nu ska vi flytta ihop igen <3
Vad är er bästa personliga "tips" för att klara en jobbig graviditet till och småbarns tiden?
Häftigt att ni har hittat tillbaks till varandra! Otroligt starkt. Jag vill också gärna få tips på hur man håller ihop när man har småbarn. Visst är föräldrar till just 1,5 åringar statistiskt högst representerade i skilsmässostatistiken?
Ung Mamma 91 skrev 2012-11-30 08:19:11 följande:
Har vart off ett tag för har varit sjuk igen :( Först var det kräksjuka och nu nån jävla förkylning... Att jag ska få allt skit som finns... Tur var det att jag hann ta hand om barnen då dom var sjuka :P
Stackare. Jag hade kräksjukan i början av förra veckan.. riktigt riktigt jobbigt!
Blåbärssaft, tack för bra tips! Jag tror också att en skönt långpromenad med nära vän kan ge mer än en kväll i en bar.