Måste bara dela med mig av en sak. I natt när jag jobbade på förlossningen hade jag hand om en kvinna som inte vetat om att hon var gravid förrän v 32. Tog då gravtest. som visade gravid. Antog då att hon var i v 9. Ville göra abort men på abortmottagningen gjorde de VUL och upptäckte att hon var i v 32. Fatta sjuk grej. Tänker på många av oss här inne med illamående och trötthet och allt, skulle aldrig kunna missa en graviditet
Det blev en ruskigt kort graviditet för henne i alla fall
Grattis till bebiskollandet Mytol!
Ni som varit på VUL/UL, har ni fått någon känsla när ni sett liten på vilket kön det har? Vet att när jag kollade 2:an i v 14 kändes det direkt som en grabb (vilket det var) Denna gång när jag kollade fick jag exakt samma känsla. Det är en grabb...så nu är det bara pojknamn som figurerar. Har tom börjat prata med dottern om att det nog är en gosse i magen (hon är så inställd på lillasyster)...
kattaaa skrev 2012-11-29 13:15:25 följande:
Hej tjejer, hänger på här. Har bf 30 juni enligt mensen, väntar 4e barnet. Har inte varit så glad, men nu när illamåendet börjar avta så kan jag känna att jag verkligen vill ha denna plutt.. Annars har det varit väldigt mycket abort tankar, vilka nu tack och lov är borta.
Fick du din -11 i mars? Känns som vi hängde i BF mars 2011 tillsammans...eller har jag helt fel?! Grattis till din graviditet i alla fall!!