• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg

Tants: jadu! Tycker det jag med! Alla appar utom babygruppen jag har säger andra trimestern nu, även de amerikanska! Men men, spelar ju inte jätte stor roll men :)

• AlexandraViberg

Har massa appar :P
    Men 1177 är vetenskapligt bekräftad enligt bm. Jag har babycenter och "health and parenting pregnancy" en rosa app med ett foster på. Amerikansk.
    Sen även babygruppen men bara för statistiken :P

• Madelen21

jag tror att jag har känt nåt 2 ggr men jag kan inte förklara vad jag har känt.. som lite fladder :)
    går in i v 13 på tisdag å inskrivning hos bm då.. min sambo sa: din mage är ju större nu än med nr 1 å 2 i samma v :) ja jag har rätt stor mage redan :) 

• tantS

Lillpluttan, va roligt! Ska du också ha 7e så ses vi på bb!

Alexandra-jag hittar inte den appen. Är det bara för ifånar? Nu räknar jag bara 1177s hädan efter, tillsammans med målgruppens statistik :)

Ikväll har jag och mannen varit på "dejt". Firat aptiten och hungerns återkomst med indiskt och nu på spåret med glass i sängen. Mys! Känner mig alldeles hormonfylld! Gråtit två gånger på jobb idag, av glädje för mina vårdtagare varit så duktiga :)

• AlexandraViberg

Sök på "pregnancy +" och andra som kommer upp. Om det var den amerikanska du menar. Vet inte hur det är om den bara är för iPhone eller inte faktiskt! :/

Ja 1177 är bäst egentligen men jag vill ha "skoj" appar med info varje dag också. Men tar inte infon där lika seriöst :)

• tantS

Alexandra - är det den med baby och fjäril på? Isf har jag redan den. Räknade till 8 nu :P kul läsning på bussen påväg till jobb :)

• AlexandraViberg

Nä det är bara ett fosters ansikte på rosa bakgrund. Som om någon höll en lampa mot magen och man ser innifrån :P

Verkar inte finnas då! :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~