• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Annafredrika

En av mina bästa vänner födde igår kväll...PÅ RIKTIGT :D En stor gosse på 3,7 och 52 cm, 3 veckor innan bf. 12 timmar från första värken, 4 timmar på förlossningen, ingen medicinsk smärtlindring, inga bristningar och det är hennes första barn. Imorgon får jag gosa nyföding!!! Jag är så lycklig, vi är jättetajta och ses minst ett par ggr i veckan. På det en strålande vacker decembermorgon och Body Shops Ultimate julkalender i present från mannen

• Natan

Idag går jag in i vecka 13!!! Lycka :)

ikväll ska vi på julbord med släkten. Hoppas att jag kan äta även om illamåendet är som det är. Jag har fått börja med näringsdrycker pga illamåendet.

Imorgon ska vi hem till mina föräldrar och fira 1 advent samt att jag ska pröva min bröllopsklänning eftersom vi gifter oss om några veckor ❤

Trevlig helg fina ni!

• ThereseJohansson

Natan: Grattis till att ni ska gifta er! Det är en fantastisk känsla...jag och min man gifte oss i sommras efter 10år tillsammans :)

• Natan

Therese: tack så mycket :) jag och min blivande man har också varit tillsammans i 10 år :)

• Pellefanten

Ååå grattis till giftemålet!! Vi håller på att planera vår första bröllopsdag vi, i februari :)

• Solrosen82
    Natan skrev 2012-12-01 12:14:05 följande:
    Idag går jag in i vecka 13!!! Lycka :)

ikväll ska vi på julbord med släkten. Hoppas att jag kan äta även om illamåendet är som det är. Jag har fått börja med näringsdrycker pga illamåendet.

Imorgon ska vi hem till mina föräldrar och fira 1 advent samt att jag ska pröva min bröllopsklänning eftersom vi gifter oss om några veckor ❤

Trevlig helg fina ni!
    Grattis till bröllopet! Är det planerat sen länge? Jag och mannen gifte oss på påskafton i år. :) Hoppas du får i dig julmat ikväll. Jag ska också på julbord ikväll fast med jobbet.

Igår bokade jag RUL, fick tid 10/1. Kommer vara i v.19 då om jag räknat rätt.

Ha en trevlig lördag alla!
  • Natan

Pellefanten: tack så mycket :) vad ska ni göra på eran bröllopsdag? :)

Solrosen82: tack så mycket och grattis till er med :) vi började planera i juli i år och jag hade bestämt mig för en jätte fin klänning men fick ändra mig till en annan klänning som också är jätte fin när jag fick veta att jag är gravid :)

Jag har kollat på Livsmedelsverket vad man får äta som gravid på julbordet och det var ju mycket gott man kan äta :) jag har sparat listan i mobilen så att jag kan kolla om jag känner mig osäker :) kul att du med ska på julbord! Hoppas du får det roligt :)

• cindy03

Vecka 14 idagSkrattande känner mig fortfarande inte gravid........ men vet ju att bebis mår braGlad

• fridis82

hej hopp allihop!! är ny i den här tråden...
    Väntar vårt 2 andra barn med bf 5 juni, har en dotter på 3 1/2 år. 
    Är just nu i vecka 14. Har mått relativt bra än så länge, lite lätt illamående och väldigt trött bara:)  

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~