• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Emf79

Det var en chock ;) som blev ändå positiv
    Tack vare allt stöd från mina föräldrar ;) även mannens men mina föräldrar gjorde allt för oss och vår son även än idag stöttar de oss i vått och torrt ;) även mannens ;) så vi är lyckligt lottade

• Caroliin

Asså jag känner redan små fladder rörelser i magen :) har gjort minst 3 gånger idag. Så mysigt. Kände sparkar i v.20 med första barnet, v.15 med andra barnet men kände fladder i v.13 nu redan i v.12 :)

• Madelen21

caroliin: Jag känner samma som du och har gjort några gånger, jag går in i v 13 på tisdag å ska på inskrivning då. När jag vänta andra barnet så kände jag något redan i v 15 å nu ännu tidigare, undra om det är möjligt?
    känns ju så tidigt.. vet att första sparken som jag kände på riktigt kom dagen efter ul med nr 2 :)

när vi vänta barn nr 1 och 2 så hade vi ul samma datum, 8e mars :)
    nu blir d någon gång i januari, hoppas att kallelsen kommer snart :)
    När man varit hos bm första gången så känns det som ett steg avklarat, sen check 2 är ul, sen efter det bm å lyssna på <3

Här har jag hållt på å donat hela kvällen å sist jag var vaken såhär sent var ..... Ja jättelänge sen... brukar alltid lägga mig runt 19 för jag är så himla trött.. men idag har jag känt att nää nu jäklar...
    adventspyntat å städat upp i gästrummet där min syster bor å strör saker hej vilt... kläder smink mm.. (tonåringar)

så nu ska jag ta å göra kväll snart å i morgon vankas lussekattsbak å pepparkakor också troligen.
    Massor med snö har vi fått idag också... Runt 20 cm om inte mera :)

Nä gonatt på er tjejjer :) 

• AlexandraViberg

Men oddsen? Har i stor blåsten här hemma (vågar inte ut) trånat efter korv och potatismos med rostad lök och ketchup! Och nån lägger sent fredagkväll ut en bild på detta?? Vafan! Give me a break!!

Har våra bästa vänner påväg från Sthlm sen 16, varit massa köer som försenat dom men de skulle svänga in på en mack och kolla om det fanns åt mig dock! De ska vara här i helgen. :)

• tantS

Oh potatismos! Ska till mamma på middag ikväll och ska nog önska det :P Funderar på om jag ska äta pasta cabonaran i kylen till frukost.. inte alls sugen på frukostmat. Cabonara, knäck och mysterier på Greveholm :D

• Baby Lei

Jag födde en flicka inatt! Ja, i drömmen alltså. Jag visste att det var alldeles för tidigt att föda i v.14, men det gick så bra så.. Hon vägde runt 1,5 kg och kunde redan sitta. Kuvös behövde hon inte heller. Tyvärr vaknade jag innan jag fick veta vad hon hette. Typiskt!

• Valborgs

Har oxå drömt om förlossning, fast jag vaknade precis innan den föddes, så upplevde bara värkarna i drömmen.. ;)

Ska bli kul att se om det visar sig vara en tjej för er del.. :)

• Baby Lei
    Valborgs skrev 2012-12-01 08:43:44 följande:
    Har oxå drömt om förlossning, fast jag vaknade precis innan den föddes, så upplevde bara värkarna i drömmen.. ;) Ska bli kul att se om det visar sig vara en tjej för er del.. :)

Haha! Ja! Tänk om det stämmer. Längtar ihjäl mig till RUL och hoppas att vi kan se vad det blir då :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~