Nu måste jag bara få frusta av mig lite...
Igår natt låg jag vaken stora delar av hela natten eftersom jag dumt nog stoppat i mig några koppar svart te på kvällskvisten, grymt osmart.
Denna natten gjorde magsjukan entré i huset, Ebbe kräktes konstant...inte mycket sömn då heller.
Och nu ska jag jobba i två nätter - jag dör - tror jag...
Tack och lov att vi har julskinka och vörtbröd hemma, en liten ljusglimt 
Ung mamma: Gött med v 13 och med försvunna illamåendet! Mitt börjar också trappas av så smått och igår blev det första gången med grav.brallor på...fast de kanade av efter halva dagen
Är nog inte så fet som jag tror...
Valborgs: I det du skrev, det du fick i dig, så låter det absolut som nog för att bebben ska växa och frodas, tycker jag. Det är först när man verkligen inte får i sig något,inte ens dryck och att man slutar kissa mm. som det är lite mer oroande...Hoppas att du snart får tillbaka matlusten igen!!
ThereseJohansson skrev 2012-12-07 06:13:54 följande:
Har haft mitt livs obehagligaste natt hittills som gravid...har haft hjärtklappning halva natten men nu när jag är uppe så känns det lite bättre men fy vad otäckt att känna hjärtat slå så utan att man gör nått..
Uff ja, det är otroligt obehagligt. Det får jag också av och till. Vet att det är ofarligt men det spelar ingen roll, när man väl är uppe i det känns det ändå som om man ska lägga av och så stressar man upp sig och så blir det bara värre.
Ha det gott kvinnfolk!