• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei

Välkommen vecka 15!
    Enligt familjeliv gick jag in i den andra trimestern idag. Det känns helt fantastiskt! Jag börjar våga tro på att det faktiskt kan bli en bebis av det här tillslut! Tänk om det är min tur nu?!?!

• ThereseJohansson

Kickilina: jo, jag har läst någonstans att man kan få just hjärtklappning men ack så förvånad man blir när den kommer då man sover...tog det lugnt eftersom jag läst om det men går ju inte att komma ifrån obehagskänslan..men som sagt nu mår jag bra igen :)

• Baby Lei
    Ung Mamma 91 skrev 2012-12-07 08:10:14 följande:
    Hihi ,  sory , soltrokad ;) Men ska tatuera över de mesta sen :) 

Hahaha! Aha.. viss skillnad ;)
    Kan man taturera bristningar? Hur ser det ut när man solar sen? Blir man inte randig som en tiger då?

• Solrosen82

Stackars er som får må så dåligt. Jag har aldrig mått så dåligt att jag fått spy annat än av tandborsten. Nu har illamåendet nästan gett med sig och jag känner mig mycket piggare. Går in i vecka 15 på söndag så det är väl därför... ;) Imorgon ska vi och bo på hotell, relax och trerätters med makens jobb. Roligt med den typen av aktiviteter, men nu längtar jag till att inte ha så fullt upp. Tur att jag tog ledigt mellan nyår och trettonhelgen :)

• Sömntutan

Gick bra med BM idag. Dock var mitt blodsockret för högt så det blir glykosbelastning om två veckor. Känns inte alls roligt och nu jan jag njuta ännu mindre av min graviditet. Tycker inte alls att jag misskött min kost och gosaker har jag ju knappt fått i mig pga. illamåendet. Mår skit just nu. Alltid är det något man ska oroa sig för.

• AlexandraViberg

Idag känner jag mig glad över bebisen på riktigt för första gången på ett tag. Har ju mått så dåligt så har inte hunnit med att känna mer än sjukdom. Men igår fick jag i mig massa mat som jag fick behålla när vi var på hockey! Massa gratäng och lax och sallad. Buffé ni vet! Åt så det stod i halsen. Huvudvärken blev jag av med igen efter sedvanliga 5 dagar i sträck. (Tror kroppen inte orkar mer sen och behöver vila några dagar innan den sätter igång igen)
    Sen drömde jag att jag blödde men det gjorde jag inte, var bara jävligt nära på att kissa på mig.
    Magen ser mycket större ut vilket förmodligen beror på att livmodern tippat fram nu och även därför jag blev kissnödig mitt i natten!

Så idag är det bara angenäma problem känns det som och jag ska äntligen få en bebis om ett halvår cirka!! Wihooooo!

• Valborgs

Vad skönt att ni tror att den lilla mat jag äter räcker..

Känns som jag är dålig på att skriva nu, men är mitt i flyttkaos så har packat, städat, flyttat omvartannat, tog på oss städet i huset oxå så phu man är rätt slut nu. Imorgon går flyttlasset helt då alla möbler flyttas, sen ska vi bara städa lgh och komma iordning i huset och sen förhoppningsvis få njuta av julen :)

• Natan

Valborgs: vi håller också på att flytta! Fy vad mycket saker man har :) men bra tillfälle att rensa. Vart flyttar ni någonstans?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~