AlexandraViberg skrev 2012-12-07 19:15:16 följande:
Åh, jag har ju inte förlöst vaginalt! Men tittat på en unge i minuten och engelska motsvarigheten osv för att se på riktigt vad man har att se fram emot. Att läsa ger inte lika mycket, faktiskt. Man får veta så mycket om olika hjälpmedel på programmen.
Minns inget från min graviditet mer eller mindre. Bara när jag berättade för mina föräldrar, var ju trots allt nyss fyllda 17 år 2006 när jag blev gravid.. Sen minns jag att jag fick ischias för första gången.. Sen minns jag inte mycket mer. Knappt ultraljudet, bara lite vagt. Så känns som att jag bara fått dottern från ingenstans ibland. :P
Men jag längtar ändå till förlossningen, tror att det är en otroligt häftig upplevelse jämfört med KS, jag menar, blir jag gråtig av att se andra föda barn, hur mycket lär jag inte gråta när min bebis kommer ut då, liksom? :D
Haha du är inte ensam om det! Jag får glädjetårar jag också då jag kollade igenom en unge i minuten :) Så himla underbart! <3 17 , wow , jag var 19 :P
Mjah , jag minns inte så mycket av mina förlossningar. Vet bara att tiden bara gick , kollade aldrig på klockan , från typ värkarbete 12 - 18 så va han ute , var typ som ; What är klockan så mycket ? KS ville jag egentligen ha först för var förlossningsrädd men trotsade det :P