• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Natan: Vi flyttar bara 3km bort, ska hyra ett hus för att spara till eget och se om vi ens vill bo i hus.. :)
    Ja, man sparar verkligen på sig mycket! Men en bra anledning att rensa iaf :)

Flyttar ni långt?

• Mj1983

Guuuud vad jag är hungrig! Otroligt kämpigt varje dag att äta hälsosamt och lite

Jag e van vid att äta vad jag vill o hur mkt jag vill. Men när jag e gravid går jag upp av luft. Jag går på kortison, tror det är därför jag e så otroligt hungrig hela tiden

Först illamående och nu totalt utsvulten alltid :-P

• Ung Mamma 91
    Mj1983 skrev 2012-12-07 16:35:00 följande:
    Guuuud vad jag är hungrig! Otroligt kämpigt varje dag att äta hälsosamt och lite
    Jag e van vid att äta vad jag vill o hur mkt jag vill. Men när jag e gravid går jag upp av luft. Jag går på kortison, tror det är därför jag e så otroligt hungrig hela tiden
    Uch och fy va jobbigt :( 
  • AlexandraViberg
    Mj1983 skrev 2012-12-07 16:35:00 följande:
    Nej så jobbigt! :(
    Har också varit hungrig och liksom illamående samtidigt! Riktigt frustrerande faktiskt!
    Men du äter bara hälsosamt för att du går upp lätt eller? Det är ju bra men är man hungrig ofta är det ju bättre att äta något som gör en lite mättare än jag som åt nån morot och då stillades det i 30 min ungefär :P

Just nu, så fokuserar jag faktiskt på att äta lite fettigt så jag går upp i vikt igen, men jag har ju inte ditt problem utan jag går ner för lätt. Så det är ju motsatsen. Men har hört av BM att det är bättre att man får i sig något än att vara super noga med att det är nyttigt. Men så förstår jag ju att du inte vill gå upp massa i vikt heller.. Men känner iallafall med dig! Är en jobbig känsla!
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Natan

Valborgs: ok :) vi flyttar till andra sidan av stan. Har bott på Södermalm men flyttar nu till Östermalm :)

• AlexandraViberg

Måste bidra med lite "pregnancy brain" händelse som jag lyckades med idag!

Jag skulle ringa min kontaktperson där jag pluggar.

Tänkte att jag behöver dricka vatten först då jag är så fasligt torr i munnen jämnt och ständigt!

Så jag tryckte på "ring upp" på telefonen och öppnade vattenflaskan.
    Förde då vattenflaskan mot örat och telefonen mot munnen.

LITE FEL KANSKE?
    Skrattade lite gott för mig själv och bytte position på de två tingen.

Sen så skulle jag öppna dotterns happy meal leksak sen hon var där med mormor igår, så öppnar jag och ger henne plast skräpet och behåller gubben och det tar lång tid innan jag fattar vad som gick fel :P
    efter en lång kamp kom vårat +, BF 10/6 | Dotter-07
  • Sagolina

Vilken härlig dag! Började med anställningsintervju som ledde till ett deltidsjobb och sen en hel dag shopping med mamma och syster!
    Är så otroligt skönt att jag fick detta jobb, trots att jag berättade att jag är gravid! Kommer göra att vi har lite extra pengar att spara nu under våren. 
    På shoppingen hittade jag ny pyjamas, en klänning och tröja till min dimision nästa fredag (kommer också användas på julen tror jag), samt några bastoppar. Kul med lite nytt att fira avslutade studier och nytt jobb med!

Efter shoppingen var jag helt slut och somnade i bilen på vägen hem. Nu har jag dragit på mig myskläder och bäddat ner mig i soffan med datorn. Skönt med en lugn kväll!    

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~