• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

ja ja vet inte... tänk på att resa dig upp sakta, sen är d bra å dricka å äta regelbundet. ja man kan få illamående å svettningar säkert...

• AlexandraViberg

Ja man klarar sig säkert på lägsta, det gjorde jag med dottern men nu är man ju van vid mer, men det löser sig nog, ska spara så mycket som möjligt av CSN.

skjuter illa: Roligt! Hoppas det går bra på extra jobbet! :)

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Alicantina

Jag mår inte så illa,men väldigt trött.  Har fått en mage som ser ut somjag äri 3 månaden redan.

• texas90

Hej! Hoppas man får plats här!
    Här har ni en till som är beräknad 7 juni!  Skrattande
    väldigt nervös och orolig att inte allt ska gå som det ska men man måste  väl försöka tänka positivt.
    Varit på hälsosamtalet hos bm och har inte inskrivning förns 30e november, vilket känns som en eeeevighet!!
    Hur mår ni andra som är i vecka 6?? 

• NamliBecca
    texas90: Också beräknad till den 7 juni! I alla fall enligt de flesta uträkningarna.

Jag mår oförskämt bra förutom att jag är trött heeeeela tiden och att nätterna är lite jobbiga. Blir åksjuk på nätterna och kan inte sova. Skumt!

Känner ingenting i brösten och inget illamående på dagarna så det är lite skumt. Men alla graviditeter är ju olika. Hur mår du? 
  • texas90
    NamliBecca skrev 2012-10-11 12:06:50 följande:
    texas90: Också beräknad till den 7 juni! I alla fall enligt de flesta uträkningarna.

Jag mår oförskämt bra förutom att jag är trött heeeeela tiden och att nätterna är lite jobbiga. Blir åksjuk på nätterna och kan inte sova. Skumt!

Känner ingenting i brösten och inget illamående på dagarna så det är lite skumt. Men alla graviditeter är ju olika. Hur mår du? 
    Vad roligt att du också är beräknad samma!! :) ska bli kul att följa alla här. har du provat åk-sjuketabletter? För mig funkade dom inte men ska få lergigan (stavning?) utskriven idag så jag hoppas dom hjälper. :) 
    Jag har försökt att sluta snusa, men jag mår så fruktansvärt dåligt.. Kräks på nätterna och är kallsvettig. Jag försöker verkligen hålla mig men ibland slinker det in en snus trots att jag vet att det inte alls är bra.. det gör mig också orolig för missfall :/ Annars har jag ont i brösten, är trött men annars mår jag väldigt bra än så länge :)  
  • LitenOchSkeptisk

Välkommen texas90! :)

Hur mår alla idag? Själv mår jag bra för första gången på väldigt länge, varken trött eller illamående. Och det firar jag genom att sitta framför datorn.. ;) Det blir nog en promenad med sambon idag när jag för en gångs skull orkar. Det gäller att passa på!

• mytol

Nu har jag nooog bestämt mig. Kl 13 börjar min klinik sin telefontid å då tänkte jag ringa å se om ja kan boka mig ett Vul. Känner igen de där med koncentrationssvårigheter... Jag har lyckats tappa bort 2 bilnycklar sista veckan sen ja plussade. Behöver jag nämna att sambon inte är överlycklig på mig . Hoppas att efter ett vul kunna sila bort lite bebistankar å kunna fokusera på lite annat oxå, t.ex bilnycklarna .

• Mabaja

Jag mår som vanligt förutom foglossning! Och stendöd pga renoveringsstress! Vårt hus går ut till försäljning om en vecka!

• Valborgs

Grattis och välkomna ni nya! :)

Jag mår nog oförskämt bra, har knappt några symptom alls. Går in i vecka 6 idag (eller imorgon), beroende på vilken sida man kollar på :)

Stressigt värre här hemma idag dock. Hyresvärden ringde vid 10 och sa att han skulle komma och visa vår lägenhet för några stycken vid 14. Hade babysim vid 11 med lilltösen, så sa åt sambon som jobbar kväll att städa undan.. 10 minuter efter jag åkt ringer sambon och säger att jobbet vill att han ska börja tidigare, så kan ju inte påstå att det är städat här hemma.. Nu somnade tösen på mig när vi kom hem och jag har inte mage att lägga ner henne, då hon sovit dåligt inatt oxå. Men kanske hinner rensa lite samtidigt som jag ger henne mat och åker och handlar inför besök ikväll.. Planeringen jag hade funkar inte alls om man säger så.. ;)

Men samtidigt så har vår nya Hyresvärd ringt och sagt att vi får tillgång till huset 1 dec utan att betala hyra för den månaden om vi tar hand om städet och ja tack, 6000kr för städet tar vi gärna emot ;)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~