• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol

pjuuuh, no problemos. Det var inte min bm som svara med den här barnmorskan var oxå så himla trevlig. ställde inga frågor om varför eller nånting. Så den 25/10 ska nu på vul. kostade inte heller skjortan utan 300 som ett vanligt läkarbesök
    Samma helg sen ska vi till ullared så då får vi väl se om man kan titta lite på mammaavdelningen.

Enligt deras uträkningar enligt senaste mens så ska jag då vara i 7+5 medans jag tror mer på 7+2 men vi får väl se.
    Min läkare hade nog mer rätt förra gången på vul i 7+1 på bf än dom på rul, han sa 5 januari men sen blev jag flyttad till 31 december på RUL som gjordes på sjukan. Så de ska bli spännande å se hans bf denna gång. Förra gången sa han oxå 31 dec innan han gjort vul å bara räknat på sista mens men ändrade sig under vul:et till 5 januari.
    Vincent föddes sen den 12 januari. 

• vigillarmtb

Alicantina, min mage är också stor! Och brösten - ser ut som rejäla silikonbomber!

• AlexandraViberg

Åååååh brösten! Jag är ingen bystdrottning så jag känner mig frälst nu! Går och tittar på dom hela tiden! Konstig som man är ;)

• vigillarmtb

Alltså jag har väldigt små själv, men herre så stora de är nu! Familjen o vännerna kommer ju att reagera i helgen haha

AlexandraViberg skrev 2012-10-11 17:47:32 följande:
    Åååååh brösten! Jag är ingen bystdrottning så jag känner mig frälst nu! Går och tittar på dom hela tiden! Konstig som man är ;)

• AlexandraViberg

Haha Ja!! De är nya lek kamrater så att säga, från A till typ liten C :P
    Skojar fan inte, fått köpa ny bh!! :D
    Och vet sen dottern att de bara blir större! Tänk när mjölken rinner till! Mamma kallade mig Dolly Parton senast :P

• Sassahed

Oj vad här skrivs.

Illamåendet har börjat komma här. Framförallt på morgonen innan frukost. Då blir det oftast några klökningar men inga spyor än.  Tycker det är jobbigt att borsta tänderna med, då kommer det igen. Och så har vi sopor/matrester och slask hink som jag helt plötsligt tycker är skit äckligt.  Blä

Brösten då. Känner inget alls och har svårt att avgöra om dom kanske blitt något större. Kanske min 2:a hälft är bättre på att avgöra detta  

• Valborgs

Oj, hoppas inte mina bröst växer mer, har väl redan typ E tror jag (försöker förtränga) ;) har inte märkt att de vuxit ännu iaf.

När mjölken rann till var det hemskt, jisses vilka bomber.. Såg ut som två handbollar och ont som faen gjorde det och så funkade inte amningen iaf sen :(

• AlexandraViberg

Sassa: ja jag kräktes första gången idag efter två dagar helt utan illamående, när jag borstade tänderna längst bak..

Haha ja! Minns inte att mina gjorde ont första grav men lite större var dom men mest efter födseln.. Nu växte de dock ad mycket redan första veckan och gör ont (är hårda) :P

• kolbodatjej

Har har som sagt mått skit idag hela dagen... tror att det mesta beror på en förkylning kag har i kroppen så därför haft/har extra ont i leder pch sånt och mått illa av smärtan bland annat...men också pga graviditeten eftersom jag inte direkt har varit sugen på något idag det mesta har fått mig att klökas men jag har inte spytt något än...som tur är så vabbade jag idag men min sambo fick komma hem efter lunch då jag inte kunde ta hand om henne pga värken jag hade...

Oj vad långt det råkade bli...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~