• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Känner mig helt slutkörd i kroppen ikväll... Borde packa en väska inför helgens övernattningsresa, men har inte orkat ta mig upp från soffan. Kollar alla möjliga sidor bara för att dra ut på uppstigandet:P
    Mina symtom är också idag nästan helt borta, känns lite oroande.  

• vigillarmtb

Min mage gliar, såg att ni skrev om det igår, vet dock aldrig om ni kom fram till varför? Rätt jobbigt, jag vill bara slita av mig kläderna, mitt under en föreläsning, för att klia på magen och BRÖSTEN.. Känner mig helt galen. Slipper nog illamåendet denna gång också, då det inte kommit något än. Dock har jag druckit apelsinjuice så mina läppar är helt trasiga.. Antar att kroppen signalerar efter C-vitamin

• vigillarmtb

Läste nyss om din EDS, och att du ska ta en spruta - antar att den är rejäl och att det kommer att kännas, kanske inte så jätte ont men väldigt konstigt/obehagligt. Kommer med lite pepp nu, innan jag födde sonen var jag rädd för det mesta.. Men efter en 20 h lång förlossning utan smärtstillande eller dylikt och allt vad det innebar med klippning osv. Så kände jag "jag klarar allt, ingen smärta bekommer mig". Efter förlossningen har jag tatuerat mig på de "absolut värsta/ondaste" ställena - med färg, skuggor osv. Och jag har inte känt någon av alla tatueringar som onda eller jobbiga! Klarar man en förlossning med eller utan smärtstillande klarar man allt!! Lycka till

• Valborgs
    kolbodatjej skrev 2012-10-11 18:42:15 följande:
    Har har som sagt mått skit idag hela dagen... tror att det mesta beror på en förkylning kag har i kroppen så därför haft/har extra ont i leder pch sånt och mått illa av smärtan bland annat...men också pga graviditeten eftersom jag inte direkt har varit sugen på något idag det mesta har fått mig att klökas men jag har inte spytt något än...som tur är så vabbade jag idag men min sambo fick komma hem efter lunch då jag inte kunde ta hand om henne pga värken jag hade...

Oj vad långt det råkade bli...

Usch vad jobbigt! Hoppas det går över efter lite sömn nu..
  • Valborgs

Gosh vilket chokladsug jag fick ikväll, men då sambon jobbar och minstingen sover var det svårt att åka iväg och köpa choklad. Så nu står kladdkakemuffins i ugnen och jag har precis skrapat bunken, precis som barnen, haha!!

Fler som har sånt sug?

Så gick det med att äta bra.. :(   

• Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2012-10-11 18:02:13 följande:
    Haha Ja!! De är nya lek kamrater så att säga, från A till typ liten C :P
    Skojar fan inte, fått köpa ny bh!! :D
    Och vet sen dottern att de bara blir större! Tänk när mjölken rinner till! Mamma kallade mig Dolly Parton senast :P
    Haha, min man tittade på mig med himmelsk blick här om dagen och frågade "Undra hur stora bröst du kommer få den här gången?"

Äntligen! BF ~8 juni
  • kluckis
    vigillarmtb skrev 2012-10-11 19:11:41 följande:
    Läste nyss om din EDS, och att du ska ta en spruta - antar att den är rejäl och att det kommer att kännas, kanske inte så jätte ont men väldigt konstigt/obehagligt. Kommer med lite pepp nu, innan jag födde sonen var jag rädd för det mesta.. Men efter en 20 h lång förlossning utan smärtstillande eller dylikt och allt vad det innebar med klippning osv. Så kände jag "jag klarar allt, ingen smärta bekommer mig". Efter förlossningen har jag tatuerat mig på de "absolut värsta/ondaste" ställena - med färg, skuggor osv. Och jag har inte känt någon av alla tatueringar som onda eller jobbiga! Klarar man en förlossning med eller utan smärtstillande klarar man allt!! Lycka till

Okej spännande :)

Nu får jag dock inte ta sprutan för att jag är gravid....

Jag har fått slutat med ALLA mina smärtlindrande/mediciner pga graviditeten... Tar verkligen en dag i taget:/   
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~