• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    Tessss skrev 2012-10-10 22:02:20 följande:
    Köp en tröja till sonen med texten storebror?
    I like it! vi hade tänkte göra så med dottern med beskedet till släkten men vi kunde av massa anledningar inte vänta så länge för att berätta för släkten som vi ville vänta med att berätta för henne. Så det blev inte så, men riktigt bra ide, tycker jag!
    Trollbarnet skrev 2012-10-10 22:05:50 följande:
    Min kliar något helt hysterisk, mest ovanför naveln konstigt nog, sen typ mot höftbenen, hela tiden. Sjukt irriterande är det men ack så skönt att klia när det börjar pirra sådär plågsamt i huden :P Haha!

Ja jag håller tummar och tår, hoppas hoppas.
    Min kliar typ på kejsarsnittet, strax ovanför, så det är ganska långt ner :)

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • édes80
    Tessss skrev 2012-10-10 22:02:20 följande:
    Köp en tröja till sonen med texten storebror?
    Har funderat på det :) Måste bara hitta en butik som säljer sådana. Hinner inte beställa på nätet för vill ju berätta så fort som möjligt ;)
  • skjuter illa

Åh jag blir galen! Suttit med en jäkla uppsats sen förra veckan! Blir aldrig klar! Det var sämsta tänkbara tid att få färdigt en uppsats precis när man plussat. Koncentrationen är nån heeeelt annanstans! Skrattande Suck...

• AlexandraViberg
    skjuter illa skrev 2012-10-10 22:29:01 följande:
    Åh jag blir galen! Suttit med en jäkla uppsats sen förra veckan! Blir aldrig klar! Det var sämsta tänkbara tid att få färdigt en uppsats precis när man plussat. Koncentrationen är nån heeeelt annanstans! Skrattande Suck...
    Duuu.. det är helt kört typ! Jag har inlämning varje fredag och dagen efter jag fick första plusset och den morgonen jag fick första tydliga som man vågade tro på så hade jag juridik prov.. Lycka till och kunna formulera värsta grejerna med lagar och sådant med endast bebis i huvudet! Haha :D
    Fick F på provet men klarade kursen ändå.

Är nu en inlämning efter på nya kurser, kan verkligen INTE koncentrera mig! :P
    LitenOchSkeptisk skrev 2012-10-10 22:33:05 följande:
    kolbodatjej och AlexandraViberg: Haha, hur kunde jag missa att skriva det? Enligt VUL var jag i vecka 6+3 igår :)

Åh! Då borde jag ju också kunna se lill hjärtat på vul i 6+4 nästa fredag! Ska dit nu också men i 5+4 blir det och då förväntar jag mig inget hjärta.
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Sömntutan

Det är samma här, har en stor tenta som väntar nästa fredag och jag har noll intresse att slå upp böckerna. Vill bara sitta här på FL och diskutera grav.symtom .

• skjuter illa
    AlexandraViberg skrev 2012-10-10 22:35:48 följande:
    Duuu.. det är helt kört typ! Jag har inlämning varje fredag och dagen efter jag fick första plusset och den morgonen jag fick första tydliga som man vågade tro på så hade jag juridik prov.. Lycka till och kunna formulera värsta grejerna med lagar och sådant med endast bebis i huvudet! Haha :D
    Fick F på provet men klarade kursen ändå.

Är nu en inlämning efter på nya kurser, kan verkligen INTE koncentrera mig! :P
    Ja det är tamejfan helt kört! Jag läser ett stycke o sen vandrar tankar iväg. Skriver nån mening o sen är jag nån annanstans. Såååå jobbigt! Vill bara skriva klart o lämna det bakom mig liksom (eller ja, det lär ju INTE bli godkänt men får väl komplettera lite). Blir tokig på mig själv. Ta dig samman kvinna. Typ. Haha..
  • skjuter illa
    Sömntutan skrev 2012-10-10 22:41:50 följande:
    Det är samma här, har en stor tenta som väntar nästa fredag och jag har noll intresse att slå upp böckerna. Vill bara sitta här på FL och diskutera grav.symtom .
    Eller hur?! Skrattande Jag har dessutom ingen kvinnlig vän att ventilera o prata graviditet med så FL får liksom agera väninna.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~