• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • vigillarmtb

Kluckis, när du gått igenom graviditeten, förlossningen och amningen(om det blir någon) så är du ju redo - önskar dig verkligen minst en smärtfri dag i veckan? Månaden? Säkert as mycket begärt, men jag ska önska så mycket jag kan!

• kluckis
    vigillarmtb skrev 2012-10-11 19:23:39 följande:
    Kluckis, när du gått igenom graviditeten, förlossningen och amningen(om det blir någon) så är du ju redo - önskar dig verkligen minst en smärtfri dag i veckan? Månaden? Säkert as mycket begärt, men jag ska önska så mycket jag kan!

Ja tyvär är det för mkt begärt... Har ALDRIG en smärtfri vaken minut och nu när jag äter 0 med mediciner är det inte roligt att leva men jag vet att det är värt det för vi har längtad så efter en liten:)

Ja när knodden har kommit är jag verkligen redo för det där sprutan och hoppas att jag inte behöver vänta så länge då bara :) 
  • Mabaja

Nu är jag parkerad i soffan för resten av kvällen! Har kämpat ett par timmar utomhus med att kratta löv, rensa ogräs, plantera ljung. Och innan dess en promenad med lilltjejen!

• Caroliin

usch jag har börjat må illa igen, värst är när jag åker bil. usch!

har sug efter sötsaker idag också. så nu är mannen iväg och handlar, men det lär inte bli något i helgen för min del för här ska jag inte gå upp en massa.
    Har lyckats gå ner 22kg sen minstingen (född maj 11) tills nu och har fortfarande ca 10kg kvar och ska max gå upp 7 kg, ska kämpa & kämpa.

..
  • skjuter illa

Åh herregud vad jag har varit törstig idag och jag bara varit sugen på....saft! När jag ammade dottern så drack jag ofantliga mängder saft. Det gjorde att jag gick upp i vikt. Jag dricker i princip aldrig söta drycker annars. Ska det vara så här resten av graviditeten lär jag ju RULLA fram sen. Måtte suget ta slut!!
    Dessutom är jag så omänskligt trött o irriterad på alla som pratar med mig. Haha stackars min sambo o dotter. Jag har verkligen inte orkat lyssna på dom. :P

• AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2012-10-11 19:13:15 följande:
    Haha, min man tittade på mig med himmelsk blick här om dagen och frågade "Undra hur stora bröst du kommer få den här gången?"

Haha ja, känner igen det! Men jag helgar dom nog ännu mer än maken just nu, han vågar ju inte riktigt säga något ifall jag blir sur för att han tycker om dessa mer ;P
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • wassan
    Valborgs skrev 2012-10-11 19:13:02 följande:
    Gosh vilket chokladsug jag fick ikväll, men då sambon jobbar och minstingen sover var det svårt att åka iväg och köpa choklad. Så nu står kladdkakemuffins i ugnen och jag har precis skrapat bunken, precis som barnen, haha!! Fler som har sånt sug? Så gick det med att äta bra.. :(   

Jag är också väldigt sötsugen ;))
  • cindy03

Här är en till som är sjukt sugen på söt... Jag äter inte godis i vanliga fall men idag så köpte jag mig en stor påse med snickersTyst hahaha Hur ska detta sluta?

• mytol

Jag har börjat få ett craving, saltlakrits! Typ turkisk peppar godisar. Ska jobba natt nu i 3 dagar så en påse är inhandlad. Mums!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~