Sömntutan skrev 2012-10-10 22:41:50 följande:
Det är samma här, har en stor tenta som väntar nästa fredag och jag har noll intresse att slå upp böckerna. Vill bara sitta här på FL och diskutera grav.symtom

.
Hahaha, ja då är vi två! Tur att min kurs är liiite flexibel och jag har sagt till lärarna vad som händer i livet just nu, med oron över utomkveds igen osv.
skjuter illa skrev 2012-10-10 22:42:03 följande:
Ja det är tamejfan helt kört! Jag läser ett stycke o sen vandrar tankar iväg. Skriver nån mening o sen är jag nån annanstans. Såååå jobbigt! Vill bara skriva klart o lämna det bakom mig liksom (eller ja, det lär ju INTE bli godkänt men får väl komplettera lite). Blir tokig på mig själv. Ta dig samman kvinna. Typ. Haha..
Haha, ja det är helt sjukt hur mycket tid det kan ta upp i huvudet, när jag såg tillbaka på min tonårsgraviditet så tänkte jag "varför pluggade jag inte då?" så skulle jag slippa plugga så mycket de två år jag faktiskt gick på gymnasiet och pluggade då även det år jag missade, så tre år på två.
Men NU när jag är gravid igen då fattar jag ju! Sånt där glömmer man. Jag har förlåtit mig själv för det och försöker bara överleva detta nu! Tur att sista kursen är klar i november.
Men sen vet jag inte vad jag gör, känns som att jag får ta några randomkurser så man får CSN och kan spara pengar till föräldraledigheten.
Eller hur tänker ni andra pluggisar? :)