• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Zora

Tack för synpunkterna. Vill liksom att han ska få reda på det på ett så "lindrigt" sätt som möjligt. Han kommer ju bli ledsen oavsett hur förstås. Tänkte mest på att det kanske hade känts bättre för honom att få höra det från mig, men jag vet inte jag.. Kanske är som ni säger att bara låta det vara och att han får reda på det på annat sätt. Det kommer förmodligen komma ut på Facebook så småningom, finns väl alltid någon som vill gratulera där misstänker jag så det troliga är att han ser det där. Svårt det här..

• sanmal

Har vart på vul:et nu! Den leveeeeer!!!! :D fy satan vad glad jag är! Allt såg normalt ut och storleken stämde finemang! Den lille rackaren var inte still och låg och sög på tummen! ;) Äntligen kanske jag vågar slappna av och tro på att det blir bebis i juni! :D

• em77

Zora- Jag hade nog inte ringt han å berättat för det kan bli ett känslosamt samtal där i mot hade jag nog skickat ett medd. Och skrivit som det är.. Typ: Hoppas allt e bra med dig. Vill att du ska höra det från mig och inte på omvägar men jag ska bl mamma....mm.,,.då har han fått veta det från dig och kan smälta det i lugn å ro.. !! Finns ju inga facit alla e ju så olika.. Men så hade jag nog gjort!

• SunnaLiv

Sömntutan: den lussebullen gör lätt att blodsockret stiger högt!sen tyckte inte ja det va så farligt att få grav diabetes,man kom snabbt in i stick i fingret 7 ggr/ dagen o åt man bara bra så höll de sig någorlunda i schack.Men som sagt jag Kostbehandlades bara o sen på förlossningen fick jag insulin.Man får ju stanna på BB efteråt o de ger bebis ersättning i början blandat med ens ammning pgr av att den kan ha för lågt blodsocker när den föds o vår mjölk e så söt ,så de blir några stick i foten.Men direkt efter försvann det.Så ta de lugnt och hoppas på det bästa så går det bra :)

• SunnaLiv

Åhhh vilken underbar sida!hittade massa fint till min son som snart växer i st 80! Blir ti att beställa o hoppas de finns kvar :)

• Mj1983

Zora: ni har levt tillsammans i 5 år, det var inte länge sedan det tog slut. Hur tror du att han bör få reda på det för att göra han så lite lessen som möjligt? Du känner han väl!! Jg hade funderat på det o gjort det så milt för honom som möjligt.

• Sömntutan

SunnaLiv: skönt att höra! Tog ett test till igår på kvällen två tummar efter jag hade ätit smörgåstårta ( mannen fyllde år) och då låg det på 4,5. Ja, ja vi får se vad som händer på onsdag. Visar det på diabetets så ska det nog gå bra ändå. Tack för uppmuntrande ord!

• Kickilina
    Sömntutan skrev 2012-12-13 21:51:39 följande:
    Eller nja, jag såg ju nu att många bilder är ju på samma vara. Finns fortfarande inte så mycket till killar. Men gissa om jag kommer att handla där om det blir en tös denna gång
    De har blivit bättre på killkläderna tycker jag, med härliga västar och farfarsskjortor. Sedan är deras ekologiska bomullsunderkläder och pyamasar helt fantastiska! Men tjejkläderna är ju de mest underbara!
  • Zora

Jag tror ju egentligen att han helst skulle "vilja" höra det direkt från mig och inte vara typ den siste som får reda på det. Men jag är lite osäker ändå.. Hade isåfall inte tänkt ringa, för det fixar jag nog inte, utan skicka ett mail ungefär så som du skriver em77. Det jobbiga är också att jag inte vill "förstöra" hans jul så att säga.. Sen vet jag ju inte exakt hur hans situation ser ut idag, han kanske träffar någon och då kanske det blir lite lättare för honom, jag vet inte. Har velat i flera veckor om jag ska skicka ett mail eller inte, känns jobbigt att skicka iväg det. Sen vill jag att han och jag ska kunna vara "vänner" men det här med att jag ska bli mamma känns lite som att jag på nåt sätt sviker honom, jag "borde" väntat längre med att träffa någon osv osv. Men nu blev det som det blev, och jag är väldigt glad för det ändå. Tror inte att mitt ex och jag skulle ha någon framtid, även om jag hade velat.

• SunnaLiv

kickelina: ja beställde direkt därifrån nu allt ja kunde hitta typ i st 80 :) nu e mina julklappar inhandlade till min son hihi vilken bra sida! precis den stil ja älskar på både pojkar och flickor!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~