• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

sitter här å funderar å beställa nåt i klädväg åt barna  i julklapp... så smidigt å shoppa på nätet... vet inte var bara.. hm lindex kappahl.... nån som vet nå annan bra sida mä bra priser på kläder?

• Baby Lei

Dagens bästa beslut.. Att inte gå på jobbets julfest ikväll.. Jag hade absolut ingen lust. Det är en miljon gånger skönare att ligga på soffan och zappa!

• Kickilina
    Madelen21 skrev 2012-12-13 19:53:44 följande:
    sitter här å funderar å beställa nåt i klädväg åt barna  i julklapp... så smidigt å shoppa på nätet... vet inte var bara.. hm lindex kappahl.... nån som vet nå annan bra sida mä bra priser på kläder?
    pompdelux.se har underbara kläder med dansk design. Köper nästan alla mina barns kläder där. Och nu har de 50% vinterrea. Brukar dock sälja slut fort...
  • kolbodatjej

Kickilina: ja jag äter folsyra också...

Har fått en tid till bm igen på onsdag för att kolla järnvärdet igen... Kan ju vara graviditets diabetes med kanske men hoppas inte det... Annars sa hon att det var bara för mig att ta det lugnt, vilket jag tycker att jag redan gör...

• ThereseJohansson

Tar mig en kvällsknäcke med julskinka på...så himla gott :)

• ThereseJohansson

Gillade också kläderna på den sidan :)

• Sömntutan
    Kickilina skrev 2012-12-13 20:06:17 följande:
    pompdelux.se har underbara kläder med dansk design. Köper nästan alla mina barns kläder där. Och nu har de 50% vinterrea. Brukar dock sälja slut fort...
    De har jättefina kläder, men mest till tjejer. Var på ett party i våras och blev väldigt besviken på killsortimentet.
    Äntligen! BF ~8 juni
  • Sömntutan

Dock såg jag nu på hemsidan att de har fått in massor av fint till killar också...LYCKA!!

Äntligen! BF ~8 juni
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~