Sömntutan skrev 2012-12-16 08:36:23 följande:
God morgon tjejer! Fler än jag som har en ganska jobbig foglossning redan? Jag undrar seriöst vart detta ska sluta. Kan inte sitta för länge och inte gå för länge för då får jag jätteont. Det sitter mellan benen typ från under blygtläpparna, ut till ljumskarna och sen bak i skinkan och upp vid svanskotan. Denna graviditet är inte lik mina andra för fem öre, vilket gör mig lite frustrerad . Krämpor, illamående, svårt art acceptera kroppens nya former och kanske graviditetsdiabetes. Är jättenervös inför ULet också, att något ska vara fel så man måste avbryta eller att bebisen inte lever. Vet inte om det kan vara åldern som gör att allt känns värre , är ju trots allt 10 år äldre än när jag väntade första barnet.
Jag har!
Började för 3-4 veckor sedan. Nu promenerar jag inte alls, gå inte. Har bälte sen en vecka tillbaka o ska få akupunktur i januari. Hade problem förra gången oxå, men så
Här illava det inte förens i vecka 30 då.
Sjukskriven året ut pga illamående o aktiv ulcerös kolit. Kan inte börja jobba igen när jag har så här ont i höfterna. Hoppas på att bli sjukskriven, men man vet aldrig...