• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • tantS
    SunnaLiv skrev 2012-12-17 18:24:52 följande:
    hih ja va där 10.30! synd du inte fick göra nu då på onsdag hihi hade vart skoj,lite drygt att sitta 2 h där....
    Haha, va roligt. Men du hade inte Jenny väl? Annars kanske vi va efter varandra. Då gick du ut när jag va inne. Hade inte känt igen dig ändå :) 
    Ja, det hade varit skoj! Känns lagom kul att sitta där så länge. Du får paxa soffan så du slipper de tradiga stolarna :) 
  • SunnaLiv
    tantS skrev 2012-12-17 18:53:39 följande:
    Haha, va roligt. Men du hade inte Jenny väl? Annars kanske vi va efter varandra. Då gick du ut när jag va inne. Hade inte känt igen dig ändå :) 
    Ja, det hade varit skoj! Känns lagom kul att sitta där så länge. Du får paxa soffan så du slipper de tradiga stolarna :) 
    ja såg en kvinna med brunt hår som gick in i rummet till höger längst in i hörnan om du e me vart ja menat, precis vid soffan Kyss(jag va i rummet till vänster) det måste ha varit precis vid kl 11 då jag gick ut strax efter 11, ja har Anne, hade henne med förra barnet oxå.
  • tantS
    SunnaLiv skrev 2012-12-17 19:17:13 följande:
    ja såg en kvinna med brunt hår som gick in i rummet till höger längst in i hörnan om du e me vart ja menat, precis vid soffan (jag va i rummet till vänster) det måste ha varit precis vid kl 11 då jag gick ut strax efter 11, ja har Anne, hade henne med förra barnet oxå.

Jo, jag va i rummet längst till höger. Va där med min långa sambo. Har brunt lockigt och hade idag randig tröja i varma färger :) haha!
  • Friiidaaay
    Baby Lei skrev 2012-12-17 12:45:07 följande:

Hej och välkommen hit! Vilken lycka det är att få se en pigg liten krabat på ultraljudet! Grattis!!
    Tack så mycket! :) Ja det är en otrolig lycka, för nog fasen nojar man ihjäl sig hundra gånger om allt för ofta. Däremot låg vår lilla lite för bekvämt  magen så vi fick ruska om den lite så den tog fart och la sig på "rätt" sida Skrattande Tack så mycket!

Är det några av er tjejer som bloggar? Tycker det är vore väldigt kul att läsa om någon av er skriver.
    Kramar 
  • FFiNorrland

Tack Alexandra, och hej ni andra! (Ska läsa ikapp lite) mitt konto, vigillarmtb, blev kapat för ett tag sedan.. Drygt! Så nu kör jag på detta nya. Kram på er så länge (går in i v 16 i morgon, 15+0)

• tovediana

hej kompisar!
    idag har jag varit på ultraljud och sett att det bor en liten alien i magen :)
    såg precis ut som på rul, fast mycket mindre. bara 6 veckor kvar till rul nu :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~