• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Libra89

Blä är förkyld! Dunderförkyld...och bara otrivin comp hemma. Som man inte får ta! Typiskt, så nu kan jag inte sova pga av nästäppan och rinnsnuvan... Idag berättade vi för min mormor o morfar och moster, skönt att få ur sig den hemlighet man burit på länge nu :) v 12+4 idag.

• Bellabu

Hej alla! Jag har ett litet dilemma och kan inte riktigt bestämma mig.. Det är så att mina vänner som inte längre bor i stan kommer hem över jul och vill gärna gå ut på krogen juldagen... Men känns sådär att gå ut på krogen gravid... Samtidigt som det skulle vara roligt att gå ut med mina vänner. Så.. Tycker ni att de är fel att gå ut på krogen när man är gravid? Kommer vara i v 17. (och självklart nykter om det inte var en självklarhet för någon!!)

• Pillllan
    Bellabu skrev 2012-12-17 23:36:02 följande:
    Hej alla! Jag har ett litet dilemma och kan inte riktigt bestämma mig.. Det är så att mina vänner som inte längre bor i stan kommer hem över jul och vill gärna gå ut på krogen juldagen... Men känns sådär att gå ut på krogen gravid... Samtidigt som det skulle vara roligt att gå ut med mina vänner. Så.. Tycker ni att de är fel att gå ut på krogen när man är gravid? Kommer vara i v 17. (och självklart nykter om det inte var en självklarhet för någon!!)

Jag kommer följa med min kompis ut på juldagen och då är jag också i v.17. Varför skulle det vara fel? Nä jag tycker det går alldeles utmärkt :D
  • Pellefanten

Bellabu: verkligen inte något fel med det :) Men du skulle sett blickarna jag fick när jag va ute på fredagen och hon var beräknad på söndagen

• Pellefanten

Dock så va jag på en klubb där jag kände 90%av de andra gästerna som vänner eller bekanta på något sätt.

• tantS

Klart att du ska med ut! Om du orkar och kan stå så länge så passa på! Jag tänkte gå med mina vänner ut för nån vecka sen men somnade vid tio på hennes soffa så gick hem istället ::P

• Ung Mamma 91
    Pillllan skrev 2012-12-18 00:00:30 följande:

Jag kommer följa med min kompis ut på juldagen och då är jag också i v.17. Varför skulle det vara fel? Nä jag tycker det går alldeles utmärkt :D
    Håller med :)
  • Sagolina

Nu har jag precis vqrit på andra besöket på rådgivningen. Allting var bra, vikten 4kg lägre än på inskrivningen, järnvärdet bra trots alla blödningar, inget socker i urinet och ett litet hjärta som tickade på i 155slag/min:)

Gud vad jag är lättad att få höra hjärtat slå på lill*n! Nu kanske jag inte är lika livrädd inför morgondagens ul, har varit så rädd att fostret skulle ha dött... Nu vet jag ju att lill*n lever, så kanske kan ta in det de säger bättre då jag inte är rädd och orolig. 

• Madelen21

Gomorron allihopa
    6 dagar kvar till jul känns sjukt...
    Var å handla på willys igår och idag ska jag och mina barn baka pepparkakor och göra pepparkakshus
    V 15 idag. jag har ännu inte fått någon kallelse för rutin ultraljud.. fler i samma v som inte fått det?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~