em77 skrev 2012-12-19 07:08:23 följande:
Har inte vågat shoppa ngt än heller.. Får vänta till efter RUL. Har inget kvar efter tjejorna. ( endast kläder) Har skänkt allt till behövande genom åren.T o m min Urban jungle som jag älskade. Undra vad man ska välja för vagn denna gången.. Har ju lyxen att få välja en som mamma å pappa har lovat betala. Så tacksam. Någon som har ngt tips på bra vagn.. Har ju kommit så många nya på marknaden. Var ju som sagt ett antal år sedan man köpte sist

))
Ha en bra dag!!!
Har nog haft sex olika vagnar och den bästa var nog UJ, tyvärr blev den stulen och så köpte vi en bugaboo cameleon. Nu har den hunnit bli 5-6 år och vi har varit dåliga på att lämna in den på "koll" så nu är det inte mycket som funkar med den. Sen är den inget att rekommendera för den som vill ta långa skogspromenader på vinterväg. Men det är en bra stadsvagn. UJ var smidig. Lite ostabil dock, såsom många trehjulingar blir. De försöker kompensera genom att göra dem längre. Haft en Teutuonia men den kändes klumpig och även Brio Nova var klumpig. Min 70-tals Brio-vagn var däremot en höjdare den med
Denna gång blir det syskonvagn och det blir antingen en UJ Mountain Buggy Duett eller en Phil &Ted...någon som har erfarenhet av dessa??