• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Trollbarnet

Grattis Alexandra. Håller tummarna för dig och alla andra och hoppas det går bra för er alla.

Jag är nog färdig här i tråden nu, fick ont och började blöda nu inatt.
    Känner mig helt tom. Sambon är fortfarande borta och jobbar en vecka till så det är bara för mig att bita ihop.. Känns så jävla dumt alltihop, vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Det har hänt för många gånger nu.. Är så less på det här..

• mytol
    Trollbarnet skrev 2012-10-13 02:47:30 följande:
    Grattis Alexandra. Håller tummarna för dig och alla andra och hoppas det går bra för er alla.

Jag är nog färdig här i tråden nu, fick ont och började blöda nu inatt.
    Känner mig helt tom. Sambon är fortfarande borta och jobbar en vecka till så det är bara för mig att bita ihop.. Känns så jävla dumt alltihop, vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Det har hänt för många gånger nu.. Är så less på det här..
    neeej usch.... har du ngn tid flr vul? Om inte så borde du väl kunna få det nu  när du blöder ordentligt å dessutom har ont. Har du många missfall bakom dig?
  • mytol

Ni som upplever att ni fått större bröst kan ni fortfarande ha era behåar?

Jag kan inte påstå att jag tycker mina blivit så mkt större när jag tittar i spegeln, kanske fastade dock,
    Men jag kan verkligen inte ha mina behåar, vet inte vad som hänt.
    Det känns precis som om kupan är för liten och byglarna sticker in å gör jätteont. så sista dagarna har jag gått omkring i mina värdelösa sporttoppar som inte alls ger särskilt bra stöd å då gör mina onda bröstvårtor ännu ondare.
    Idag rotade jag fram en gammal sportbh från mina smala dagar i storlek small som sambon fick hjälpa mig att dra ner på ryggen för å hålla tjejerna på plats. funderar lite på dom här wonder bra eller vad dom heter som tvshop säljer.
    nån som provat dom?

Eller att investera i nån bra bygellös gravidbh.Tuttarna lär väl inte bli mindre å ja vill inte köpa en massa nya större behåar med bygel för det vet jag att jag inte kommer använda under amningen å sen återgår dom ju till sin gamla storlek igen    

• Valborgs

Nej vad tråkigt trollbarnet! :( ringt 1177 så du får komma in och kolla under helgen, eller måste man vänta tro?

• Sagolina

Igår på morgonen kom det helt utan förvarning blog... Märkte plötsligt att det kändes kladdigt och när jag gick på wcn hade jag blod i trosorna. Men det slutade nästan genast och kom bara lite brunt på pappret under eftermiddgen. Absolut ingen värk i samband med blödningen, så jag hoppas att jag fortfarande har ett växande liv i magen! Men nog känns det som en evighet tills jag ´får kolla!!

• Madebyday

Vaknar och känner hur det rumlar runt i hela magen. Luft kommer ut både uppe och nere och jag mår lite illa.
    Förra graviditeten kände jag aldrig av något sånt här, men nu har det hänt ett par morgnar.
    Frågan är om det kommer av att jag åt massor med godis igår kväll? Om det pga graviditeten eller om det helt enkelt är lite magsjuke symptom....

• Madelen21

jag har ryggvärk och är ganska gasig i magen, minns att ja hade likadant när ja vänta sonen, då va gaserna så jobbiga, inte så kul när man ska jobba å va gasig i magen juh :)

• texas90

Tråkigt trollbarnet, håller tummarna för att det går bra trots din blödning.. Själv fick jag lite rosa föytningar igår men puts väck nu.. Vaknade för ca 30 min sen av att jag låg på mage

• texas90

Ops.. Med ömma bröst, gör riktigt ont i dom och jag kan inte längre ha mina vanliga bhar.. Illmåendet är fruktansvärt idag! Hoppas ni alka får en fin lördag

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~