• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mj1983

God Jul alla!!!

Älskar juldagen <3 dottern leker m sina nya saker o vi bara myser.

Vecka 15 igår

• Mj1983

Halva mitt inlägg försvann...

Älskar juldagen <3

Dottern leker m sina nya saker o vi bara myser

Första flyttlaset har gått, vi har ju bott seperarade i mer än 1,5 år. Nu flyttar vi ihop igen.

Vecka 15 igår

• AlexandraViberg

TantS: jag fick också en bola! Av maken!

Dottern trodde först inte att det var sant att hon skulle bli storasyster och tyckte att det tror hon när hon ser det. Så vi visade ul bild och sen dess plingar hon med halsbandet för att kontakta barnet och pratar med den! Önskade den god jul och sa att hon älskade den osv. Mycket mer ömhet över detta än vad vi trodde. Så det känns super! Skryter över bebisen till alla :P

Vi fick lite verktyg, en kanvas på dottern, 5000 som går till baby relaterat. Timrå IK baby kläder och sådär! Dottern däremot! TUR att hon ska få vårt rum efter RUL och vi flyttar till det tomma rummet, för gosse.. Hon fick så vansinnigt med grejer att de fysiskt inte får plats i rummet nu. Blir så trött.. En Ikea påse och typ fyra Ica kassar. Hon kommer ju knappast använda allt.. Lite väl mycket sak hysteri i mnl familj.. :P

Men en fin jul även om jag blev tok allergisk mot pappas katter som vanligt.. Fast begränsat med mediciner iom graviditeten.. Nös och snöt mig igenom!

• ThereseJohansson

Jag fick också en bola med hjärtan på av min fina make :)

• em77

Hej på er!! Härligt att ni har haft en bra jul och trist att inte alla har mått tipp topp...!!

Min jul har varit fantastisk ). Har numera en ring på fingret och har fått massa fint och dessutom pengar så jag höll på att ramla av stolen. Chockad!!! Men överväldigad. Har precis lagt ner min butik så det kom väl till pass, då jag ska plugga till bebben kommer.

Den bästa gåvan av allt e dock att alla i familjen e friska å att se tjejornas ögon lysa av lycka!! Nu återstår fvp å RUL, hoppas bebbens hjärta tickar å att allt ser bra ut gör det det så är detta utan tvekan bästa julen ever!! Så hoppas.

Ha det bäst alla!!! Juldagen.. Bästa dagen på julen. Lite mer soft å avslappnat!! I Like!!!

• AlexandraViberg

Någon annan som är i spökveckorna nu?
    Mått hur bra som helst i en vecka nu.. Lite halsbränna och lite ömma bröst. Hade ju sjukt med illamående och sen daglig huvudvärk och migrän några gånger i veckan.. Känns ju konstigt att inte ha det så!

Idag kom tänkar dagen såklart.. Men känner typ vibrationer ganska långt ner då och då, kan det vara bebisen som flaxar lite tro?

Vet inte om jag ska förlita mig på att bebisen mår bra eller lyssna lite. V.17 är jag i nu. RUL om knappa två veckor.

• ThereseJohansson

Alexandra: våra låter rätt lika men det lilla sitter liksom ihop med stora hjärtats kant men det hamnar ändå i det stora :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~