AlexandraViberg skrev 2012-12-25 14:11:42 följande:
TantS: jag fick också en bola! Av maken!
Dottern trodde först inte att det var sant att hon skulle bli storasyster och tyckte att det tror hon när hon ser det. Så vi visade ul bild och sen dess plingar hon med halsbandet för att kontakta barnet och pratar med den! Önskade den god jul och sa att hon älskade den osv. Mycket mer ömhet över detta än vad vi trodde. Så det känns super! Skryter över bebisen till alla :P
Vi fick lite verktyg, en kanvas på dottern, 5000 som går till baby relaterat. Timrå IK baby kläder och sådär! Dottern däremot! TUR att hon ska få vårt rum efter RUL och vi flyttar till det tomma rummet, för gosse.. Hon fick så vansinnigt med grejer att de fysiskt inte får plats i rummet nu. Blir så trött.. En Ikea påse och typ fyra Ica kassar. Hon kommer ju knappast använda allt.. Lite väl mycket sak hysteri i mnl familj.. :P
Men en fin jul även om jag blev tok allergisk mot pappas katter som vanligt.. Fast begränsat med mediciner iom graviditeten.. Nös och snöt mig igenom!
Åh va skönt att dottern blev glad :) Hon beter sig ungefär som våran. Känner på magen, pinglar med bolan och ska prata om magen så fort nån hälsar på ;) Ibland blir det nästan för mycket. Men jag är väldigt glad att hon är så glad över att få ett till syskon :)
Här har halsbrännan börjat smyga sig på så jag tar omeprazol för att slippa och de funkar bra. Annars mår jag väldigt bra och är mkt piggare! Nu efter helgerna tänkte jag ta tag i träningen och kosten mer, har varit lite slö nu några veckor ;)