• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • e1977

Hmm... är i v 17 nu. I veckan fick jag tid för rul den 14 januari. Kommer då va i v 21. Är inte det rätt sent?

• ThereseJohansson

Jag ska på RUL 7/1 och är då i v 20..det för att det är många gravida och många röda dagar så hinner de inte innan..

• Madelen21
    God julmorgon allihopa!
    Tänka sig att idag är det självaste julafton :)
    Hoppas att alla får en super duper bra dag.
    Här började morgonen inte nå vidare bra...
    Huvudvärk från helvetet och halsont som fan... Tog 2 panodil å när ja svalt så fick ja hulkningar... faaaan va drygt d är... ush.... Igår spela jag å sambon bingo här men inte vann vi nåt.. 23 stupa jag i säng helt utmattad å slut..
    Vakna såhär tidigt idag...Tänkte lika bra att passa på fixa saker å ting medans barna å sambon sover.
    Ska stryka barnas finkläder mm :)

från lilla mig och min familj till alla andra:

GOD JUL :)

Såg någon prata om krypningar i bena.. Jag har haft så men d va mer  innan v 12... går in i v 16 i morgon.

• LillStrumpan82

God jul! Vaknade också med grym huvudvärk! Ska ta mig upp ur sängen och trycka i mig ett par Alvedon tänkte jag. Om några timmar vankas julfrukost hemma hos svärföräldrarna och senare Kalle Anka och julmiddag hos mina föräldrar. Hoppas ni alla får en riktigt bra julafton!

• tantS

e1977- Jag är också i v 17 och har rullar 18/1. Hon sa att det var rätt fullt i början på januari så det fick bli så. Men tänker att det inte spelar så stor roll.

Jag får både krypningar och kramp i benen. Märkligaste symtomen! Har också äntligen märkt en brun rand under naveln!

Väckt kl 6 av hungrig katt trots planerad sovmorgon. Antar man får se det som träning inför vad som komma skall :)

• Ung Mamma 91

God jul allihopa! Här har det inte hänt spc mycket. Bebisen har börjat sparka mer och mer nu :) Riktigt roligt :) Idag blir det å åka till svärföräldrarna och fira julafton! Mums med julmat :)!

• FFiNorrland

God Jul tjejer! (En till här som vakna med huvudvärk från helvetet) Jag önskar er alla en toppen dag, här ska avnjutas frukost med svärföräldrarna för att sedan se kalendern, tvärtom ser jag, klockan är redan 07.09!! Hörs hej!

• mytol

Jag går in i v. 17 imorn å har rul 17/1. Den tiden bokade min bm på inskrivningen å hon räknade på sista mens å då att ja skulle vara i vecka 19 men nu blir det 20 istället efter ul:et men hon ändrade den inte utan tyckte det var inom ramarna. God jul allihopa!!!

• ThereseJohansson

Tänk v18 idag...som vi önskat att bli gravid, fick våran önskan uppfylld så vi kommer bara njuta och känna en enorm glädje idag! God jul till er alla :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~