• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol

Gott nytt år till alla!
    Nu är vi snart inne i januari vilket innebär att det är nedräkning till rul för många av oss, så himla spännande!! 

• Rufsi 406

I helgen fick jag tre backar/säckar med kläder i de minsta storlekarna. Det var nästan bara blå och gröna kläder men även lite neutralt så oavsett vad det blir kommer bäbisen nog få ha de kläderna. Just nu känns det som att jag är öppen för att inte vara så könsbunden vad det gälller kläder! Kommer såklart köpa mer flickigt om det blir en tjej men ändå använda de här. Fick även skötväska, två bärselar (babybjörn) och en leandervagga med lakan och täcken så vi kommer inte behöva köpa nästan något första månaderna! Känns bra och ha sådana kontakter!

• Sandraa L

Gott nytt år! :D 

Hur kommer ni göra vid tolvslaget, kommer ni unna er ETT glas champagne vid 12-slaget eller avstår ni? :)  

• Zora

Jag har köpt alkoholfritt bubbelvin så jag avstår champagnen.

• Meoow

Kommer absolut inte "unna mig" alkohol.. Det kan jag lätt vänta med till nästa nyår isf!! Blir lite mörkrädd över hur många som verkar tycka det är helt ok att "bara dricka lite" (syftar främst på människor jag träffar irl nu då). Gott nytt år på er alla, och ta väl hand om de underbara små liven som växer där inne i magarna :)

• 2003ett lycko år

så underbart. nästa vecka går vi in i v20 enligt 1177. å då är det nedförsbacke enligt mig då har man gått halva tiden å besöken på mvc kommer och man kan börja planera mera. rul den 10/1 å vi längtar dit. måste bara tygla oss att inte köpa för mycket till bebisen. mannen å dottern vill ju ta reda på könet med inte jag å jag har ju makten... hehe. känns dock bra att även sambon börjar titta på bebis saker nu. :))

• AlexandraViberg

Inatt födde jag en son! Lite för tidigt men fin var han, fick gå runt och fråga alla sköterskor och andra människor om det var en dröm och de sa att det inte var det. Så då skrev jag det till er här först innan Facebook och sånt. I drömmen var det april.
    Och vi döpte honom till Damien. Helt olikt namnen vi egentligen har.
    Var så skeptiskt till drömmen så att jag i drömmen fattade att det var en dröm till slut och vaknade!

Får se 10/1 om drömmen hade rätt om kön :P

• Caroliin

V.18 idag :) för dig med Alexandra väl? Du är väl beräknad samma dag som mig? :) 3 dagar kvar till RUL!! Åh nervöst

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~