• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mco

Vi ska inte ta reda på kön denna gång :) sonen var ingen överraskning men jag hade alla "symptom" på att det var en pojk ändå :) ska bli spännande att se om det stämmer med denna!

• em77

En fråga.. Vet att ni skrev om en web-shop med fina å prisvärda kläder till barn, vad hette den nu igen???

Har själv haft en barnklädes butik i 7 år så nu e det första ggn jag ska ut på marknaden å handla till tjejorna inför våren och till "bebben oxå förhoppningsvis om allt går vägen ". Så sitter å kollar in lite olika sidor å hittar inte den ni nämde.

• malinhudis

Jag ser att ni börjat prata vagnar här inne, är det någon som är familjär med ex Turran Silver eller Bebetto Retro?

• Sömntutan

Haha, det där med utbrott känner jag igen. Har blivit så irriterad och ledsen för ingenting idag. Mannen har fått tagit mycket skit stackarn.
    Angående kön så kommer vi inte att ta reda på det. Visst är man nyfiken, men jag ska hålla mig till det är dags för den lill* att komma ut.

• AlexandraViberg

Bara jag som är typ rädd för sex? Haha låter ju sjukt men är rädd att det ska påverka bebisen fast jag vet att det inte ska göra det.. Och när vi får till det trots rädslan så nojar jag efteråt.. :(

Och.. Nån annan som får riktigt ont i ligamenten när de nyser? :/

• ThereseJohansson

Jag får också riktigt ont i ligamenten när jag nyser eller hostar...det liksom hugger till...hinner jag dra upp benen eller göra mig "dubbel vikt" eller sätta handen vid dem och trycka lite i samband med nysning/host så känns det mindre :)

• AlexandraViberg

Ja blir mindre vid dubbelvikt men känns ändå. Men är väl bra antar jag, betyder väl att livmodern växer och har sig och att de inte riktigt hänger med kanske?
    Skriker så fan grannen hör.. :P

• Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2012-12-30 23:49:03 följande:
    Hatar att nysa, försöker hitta någon vinkel på kroppen som inte gör ont.. Men icke!

Va skönt att jag inte är ensam! Det sliter i hela magen när jag nyser! Speciellt när jag försöker kväva eller dämpa den, så nu lyser jag högt o ljudligt, men det gör skitont!
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2012-12-31 00:29:47 följande:

Va skönt att jag inte är ensam! Det sliter i hela magen när jag nyser! Speciellt när jag försöker kväva eller dämpa den, så nu lyser jag högt o ljudligt, men det gör skitont!
    Bra bra, så det  inte är mina ligament som beter sig onormalt utan att det verkar helt normalt!
    Inte bra att vi ska ha ont däremot, men det kan jag ta bara det är vanligt och normalt :D
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~