• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madebyday

Jag börjar misstänka att min knorrvliga mage beror på graviditeten :(
    Är det någon annan som har/haft samma problem, vaknat till rumlande turbo tarmar och under dagen rapat och pruttat konstant, och sprungit på toa och inte har något bajs (ursäkta!) kvar i kroppen på kvällen?
    Men detta dåliga måendet är bara på morgonen/fm och under dagen mår man ganska bra...

• Mabaja

Beklagar Trollbarnet!

Här har nog tröttheten slagit till! Och halsbrännan... Foglossning har jag redan ... :)

• kluckis
    Madebyday skrev 2012-10-13 18:52:55 följande:
    Jag börjar misstänka att min knorrvliga mage beror på graviditeten :(
    Är det någon annan som har/haft samma problem, vaknat till rumlande turbo tarmar och under dagen rapat och pruttat konstant, och sprungit på toa och inte har något bajs (ursäkta!) kvar i kroppen på kvällen?
    Men detta dåliga måendet är bara på morgonen/fm och under dagen mår man ganska bra...

Har haft samma problem men nu börjar det bli bättre :)
    Men fy va jobbigt dte har varit:/ 
  • Jarnia

texas90: då är vi nog lika ungefär. Jag är i vecka 5+5 (vecka 6 alltså).

• AlexandraViberg
    kluckis skrev 2012-10-13 18:50:36 följande:
    Gått in i ny vecka :)
    Vecka 7 (6+0)

Har mensvärk idag och lite förkyld och det hugger som satan när man nyser :/ Lite orolig...

Ska på VUL på torsdag som tur är :)     
    Det är ligamenten som hugger när man nyser, jag har också så och jag frågade på vul och fick det bekräftat mer eller mindre att det är det man känner. Känns som knivhugg ibland och ja man blir ju lite nojjig men det är helt normalt när som helst under grav men oftast i början när de måste anpassa sig mest på kortast tid! :)
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • kluckis

Jo jag antar att det är det jag med men man blir ju orolig. 
    Är så rädd för missfall för vet inte om jag skulle klara av det psykiskt.....

• AlexandraViberg
    kluckis skrev 2012-10-13 19:07:50 följande:
    Jo jag antar att det är det jag med men man blir ju orolig. 
    Är så rädd för missfall för vet inte om jag skulle klara av det psykiskt.....
    Nä jag förstår det! Men försökt att tänka att det bara är ligamenten, man ska inte oroa sig för mycket.
    Vart hugger det till? :)
  • kluckis
    AlexandraViberg skrev 2012-10-13 19:12:45 följande:
    Nä jag förstår det! Men försökt att tänka att det bara är ligamenten, man ska inte oroa sig för mycket.
    Vart hugger det till? :)
    Tack för din stöttning! Sambon är borta över helgen och självklart blir man mer nojjig då...

Hmm hugger väl till i hela magen under nysningen men går över fort!
    Men menvärken har jag känt HELA dagen.
    Och ont i magen av hunger! Är inte sugen på typ nått och inte van att vara såhär hungrig :P     
  • AlexandraViberg
    kluckis skrev 2012-10-13 19:19:04 följande:
    Tack för din stöttning! Sambon är borta över helgen och självklart blir man mer nojjig då...

Hmm hugger väl till i hela magen under nysningen men går över fort!
    Men menvärken har jag känt HELA dagen.
    Och ont i magen av hunger! Är inte sugen på typ nått och inte van att vara såhär hungrig :P     
    Ja oj, då förstår jag att det känns värre, försök se någon film och tänka på annat! :)

Jag har också mensvärk till och från, eller ja växtvärk heter det ju när man är gravid ;)
    Man är fasen konstant hungrig.. känns som att man skulle kunna gå runt och äta hela tiden men så mår jag lite illa och vill inte äta hela, hela tiden heller :P
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~