• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • skjuter illa

Blåbärssaft: haha! Känner igen mig. Fick precis ett psykbryt över dotterns grejer som ligger ÖVERALLT i lägenheten.
    Bakade kanelbullar o skulle plocka in en plåt i ugnen, vänder mig om o BAM! hela plåten åkte in i skafferigaveln o nästan alla bullarna trillade ner på det smutsiga golvet. Började skrika o gråta hysteriskt över att vårt kök är så förbannat litet att jag inte ens kan vända mig om utan att slå i saker. :/
    Har dessutom varit ensam med dottern hela helgen då mannen jobbat helg o det blir segt att bara gå hemma med en 3,5-åring att prata med.
    Usch vad mycket gnäll det blir.. Haha!

• Novasmamma02

Hej okej om jag hoppar in här? Plussade i torsdags på bim-2. i dag har jag bim+1 och är enl min app i vecka 4+2. har bf den 21 juni:) känns som att det händer mer i denna tråd, så jag följer er gärna. Det ska bli så spännande att få ge min dotter ett syskon:)

• solsgård

Jag har humörsvängningar, men har nog än så länge hållt det för mig själv för säger jag nåt till sambon så blir han helt säkert bara arg. Som att jag verkligen inte vill bo där vi flyttat till och det var inte längesen vi flytta hit. Alla såna känslor har förstärkts jättemkt och jag har bara längtan härifrån. Inte från honom eg, men härifrån. Skit.

• Oreos

Oj vad det skrivs här, va kul!

Det här med humörsvängningar har jag fått massor av jag med, är så arg på sambon som har det så bra för han slipper ha ett barn att ta hand om! Jag har en son från ett tidigare förhållande som han faktiskt hjälper till massor med, men det är ju såklart jobbigt ändå nu då jag är trött och hormonig och sonen har helt plötsligt blivit super mammig. Riktigt frustrerande! Jag går mest och mumlar för mig själv och är arg över att han inte förstår vad jag vill att han ska göra, som att han ska vara någon slags tankeläsare. :P

Jag för verkligen hålla tillbaka hela tiden för att inte verka som en surkärring..

• Tristar

Humör svängningar? Japp!! Och en febrig karl på det som bara gnäller å två barn på 2 och 4 år som har sitt mål att driva sin käre mor till vansinne. Herre jäklar...

• AlexandraViberg

Idag var vi på födelsedagsfika för min 26 årige bror hos min mamma. Mammas karls dotter har en bebis på 2 månader och hon var väl små gnällig men fick ändå all uppmärksamhet såklart. Så ramlar min 5 åring ner från soffan, lite. Med benet typ. Man ser att hon inte slår sig, men ja hon blev väl kanske lite rädd. MEN helskotta vad hon började grina och pipa.

Ja det funkar ju för bebisen, kan tänka mig att det var därför, för annars gör hon absolut inte så..
    Man kände bah "åååh, tänk när bebisen kommer till oss, då får jag TVÅ bebisar" ;)

Är ju väl medveten om att äldre barn kan ned vecklas medvetet, typ måsta ha hjälp med allt och ingenting bara för att de ser att bebisen behöver det och då får uppmärksamhet. ^^

efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Novasmamma02

Jag var så sugen på halstabletter och ville så gärna ha en vänta barn tidning. Sambon Åkte ner till Ica. Kommer hem med halstabletter med citronsmak! Det vill jag inte ha. Och i gen tidning heller. Gud vad arg jag blev! Förlåt men jag glömde tidningen. Åhhhh !!!!!!

• AlexandraViberg
    Novasmamma02 skrev 2012-10-14 17:07:42 följande:
    Jag var så sugen på halstabletter och ville så gärna ha en vänta barn tidning. Sambon Åkte ner till Ica. Kommer hem med halstabletter med citronsmak! Det vill jag inte ha. Och i gen tidning heller. Gud vad arg jag blev! Förlåt men jag glömde tidningen. Åhhhh !!!!!!
    Min man blev putt på mig för att jag köpte en gravid tidning på dagen själv när han tänkt köpa en på kvällen när han kom hem, som överraskning :P
  • Novasmamma02
    AlexandraViberg skrev 2012-10-14 17:09:47 följande:
    Min man blev putt på mig för att jag köpte en gravid tidning på dagen själv när han tänkt köpa en på kvällen när han kom hem, som överraskning :P

AlexandraViberg skrev 2012-10-14 17:09:47 följande:

Haha:) men det var ju gulligt att han tänkte köpa en sån tidning till dig:) Det skulle aldrig min gubbe göra. Om han inte chockar någon gång :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~