• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • kluckis
    AlexandraViberg skrev 2012-10-13 19:31:48 följande:
    Ja oj, då förstår jag att det känns värre, försök se någon film och tänka på annat! :)

Jag har också mensvärk till och från, eller ja växtvärk heter det ju när man är gravid ;)
    Man är fasen konstant hungrig.. känns som att man skulle kunna gå runt och äta hela tiden men så mår jag lite illa och vill inte äta hela, hela tiden heller :P
    Ja man orar sig för mkt!
     Jag är äcklad av allt typ :S

Kolsyrad dricka/vatten, fil och morötter är det enda som är jätegott och blir inte så mätt på det:P

men nu ska jag ta en dusch och ta på myskläder och försöka äta nått innan jag kräks av hunger!  

• Madebyday

Kluckis; är det så? Alla dessa gaser och toabesök?
    Jag hade nästan inga "åkommor" i min förra graviditet, så för mig är detta nytt :S
    Hoppas det går över snart, för idag är det som sagt 3 dagen i rad som det är så här :/

Håller tummarna för att ditt besök kommer gå galant, och att din oro kan lugnas :)

• AlexandraViberg
    AlexandraViberg skrev 2012-10-13 19:42:41 följande:
    Morötter
    skulle ju vara "morötter <3" men min telefon publicerar aldrig hjärtana :P
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • mytol

Är det bara jag som fått ändrade smaklökar? Det var likadant när jag väntade sonen. Jag är Cola beroende i vanliga fall men har totalt tappat smaken för det, tycker inte alls att de e gott. Likaså så älskar jag riktigt starkafefferoni i vanligafall menförenvecka sen åt ja de å de smaka inte alls gott. Trodde att de var några dåliga men igår igen gav jag mig pådom å det smakalikailla.

• kluckis
    Madebyday skrev 2012-10-13 21:02:30 följande:
    Kluckis; är det så? Alla dessa gaser och toabesök?
    Jag hade nästan inga "åkommor" i min förra graviditet, så för mig är detta nytt :S
    Hoppas det går över snart, för idag är det som sagt 3 dagen i rad som det är så här :/

Håller tummarna för att ditt besök kommer gå galant, och att din oro kan lugnas :)
    Så är det för mig iallafall! Har vart orolig i magen sen den dagen jag plussade:S Men nu verkar den lugnat sig lite:)
  • Trollbarnet
    mytol skrev 2012-10-13 05:01:09 följande:
    neeej usch.... har du ngn tid flr vul? Om inte så borde du väl kunna få det nu  när du blöder ordentligt å dessutom har ont. Har du många missfall bakom dig?
    nej har ännu ingen tid, kommer ringa BM på måndag och försöka få ett. Blöder inte ordentligt, haft några brunisar och lite färskt blod men känner att symptomen avtar och får lite väl ont i magen då och då.. Så vi får se!

Jo har några stycken bakom mig. Har ett MA för 1½ år sedan och så några MF just efter plus, har aldrig kommit såhär långt. Känns tungt. Börjar tvivla på mig själv.
    texas90 skrev 2012-10-13 08:55:42 följande:
    Tråkigt trollbarnet, håller tummarna för att det går bra trots din blödning.. Själv fick jag lite rosa föytningar igår men puts väck nu.. Vaknade för ca 30 min sen av att jag låg på mage
    jo jag hoppas jag med, men känns ganska hopplöst för tillfället :/ Såhär började mitt MA också..

• mytol

shit så trött jag är. Jobba natt brukar verkligen vara min grej. Har aldrig haft problem med att hålla mig vaken om nätterna men dom två sista nätterna är de för jäkligt. Saken blir ju inte bättre av att dom två som är anställda på kortiset vi är på sitter båda två å sover utanför vårt rum. Jag blir så jävla förbannad! Gravhumöret som slår in

• mytol

Titttade på bflistan i andra tråden å såg att de e alltid nån som har bf varje dag från den 1-18 juni. Det blir spännande i juni.

• LillStrumpan82

Jag följer mytols råd och hoppar in i den här juni-tråden istället Plussade igår, min tredje graviditet. Fick ett tidigt MF i oktober förra året och ett väldigt långdraget MA som blödde ut ordentligt i juni i år. Nu hoppas jag att den lilla i magen vill stanna kvar. Hade ÄL 30/9 så jag går in i v5 idag. Sambon vet inget än, han har varit bortrest sen i fredag. Funderar för fullt på hur jag ska berätta för han när han kommer hem i eftermiddag

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~