• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    Novasmamma02 skrev 2012-10-14 17:18:15 följande:

Haha:) men det var ju gulligt att han tänkte köpa en sån tidning till dig:) Det skulle aldrig min gubbe göra. Om han inte chockar någon gång :)
    Haha! Ja, egentligen tror jag nog att han vill läsa lite i den själv! ;) Läser boken "värsta pappan" nu. Detta har han längtat efter i mååånga år så! :)

Förvisso är han jävligt gullig, jag sitter på en piedestal! Tyvärr vet jag om det och ibland utnyttjar jag det till min fördel, men försöker att inte göra det, såklart. Fast just nu behövs det, för jag mår verkligen inte bra! Tur att han redan lagar all mat för jag klarar inte av oset! Blivit en sån där superkvinna med luktsinne som en knarkhund ;P
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Novasmamma02
    AlexandraViberg skrev 2012-10-14 17:32:39 följande:
    Haha! Ja, egentligen tror jag nog att han vill läsa lite i den själv! ;) Läser boken "värsta pappan" nu. Detta har han längtat efter i mååånga år så! :) Förvisso är han jävligt gullig, jag sitter på en piedestal! Tyvärr vet jag om det och ibland utnyttjar jag det till min fördel, men försöker att inte göra det, såklart. Fast just nu behövs det, för jag mår verkligen inte bra! Tur att han redan lagar all mat för jag klarar inte av oset! Blivit en sån där superkvinna med luktsinne som en knarkhund ;P

Haha sant. Alla mina tidningar hamnar på toaletten efter att gubben har varit där. Men han skulle aldrig köpa skälv. Åh vad härligt. Men laga mat det måste min sambo göra, för jag har Ingen ork alls och sen har jag en superäcklig klump i halsen. Uäää. Du kanske kan jobba extra på knarkspan:) haha
  • AlexandraViberg
    Novasmamma02 skrev 2012-10-14 17:46:36 följande:

Haha sant. Alla mina tidningar hamnar på toaletten efter att gubben har varit där. Men han skulle aldrig köpa skälv. Åh vad härligt. Men laga mat det måste min sambo göra, för jag har Ingen ork alls och sen har jag en superäcklig klump i halsen. Uäää. Du kanske kan jobba extra på knarkspan:) haha
    Haha gubbarna då <3

Min är föredetta kock, sedan vi träffades har jag lagat mat kanske 4 gånger.. innan så var det varje dag när jag var ensamstående med dottern. Inte alls bortskämd ;)

JA! Extra jobb vore ju inte dumt!
  • Lillpluttan

Hej!!
    Hoppar in om det är ok? Är i v. 6. Om allt går bra är det BF 15 juni... Har en son som blir tre i december.. Har sjukt jobbiga humörsvängningar, mår illa emellanåt och har så satans ont i tuttarna... Men så glad över ett plus )

• LillStrumpan82

Funderade lite på hur jag skulle berätta den goda nyheten för sambon som kom hem idag. Åkte och köpte ett clearblue digital med veckoindikator (det kan han liksom inte misstolka) Kissade på provet, fick upp Gravid 2-3 veckor och sen planterade jag den på handfatet. När han kom hem sa jag att det låg en överraskning till han inne på toaletten. Det tog en liten stund innan han ropade ut "är det sant!?" Sen blev han jätteglad när jag bekräftade så nu går vi bara runt och myser här hemma

• Valborgs

Vad roligt att läsa om era humörsvängningar ;) jag har så lite symptom så önskar nästan att jag skulle ha humöret istället, men inte ens det..

Har ni berättat för era barn att de ska få ett syskon ännu? Vi har inte berättat, äldsta tjejen tog inte det så bra senast, så oroar mig lite över reaktionen nu, när det är så tätt inpå :(

Vad kul lillstrumpan att sambon tog det bra :) blir det bröllop 12-12-12 nu då? :))

• Katten Janssson

Haha, ja det är underbart att höra om allas humörsvängningar....då behöver jag inte känna mig så knäpp själv

Kunde inte äta köttfärssåsen idag för den va gjord på fläsk å inte nöt, lukta så himla mkt fett att jag börja lipa lite...va ju såå hungrig!!

Kaffe börjar jag åxå få svårt för igen, kunde inte dricka det under förra graviditeten heller!!

• Novasmamma02

Nu blir det sängen för min del. Fick för mig att baka cupcakes i kväll men efter 1 tuggan höll jag På att kräkas. Så fick slänga det. Känner mig knappt gravid heller för den delen. Men är ju bara i vecka fem. Symtomen som jag har är Humörsvängningar, ont i sidorna på brösten, ytterst lite värk i magen Ibland, kanske tröttare än vanligt om jag känner efter.

• Novasmamma02
    AlexandraViberg skrev 2012-10-14 18:20:01 följande:
    Haha gubbarna då <3 Min är föredetta kock, sedan vi träffades har jag lagat mat kanske 4 gånger.. innan så var det varje dag när jag var ensamstående med dottern. Inte alls bortskämd ;) JA! Extra jobb vore ju inte dumt!

Då har du ju jätte tur med en kock i huset :)
  • AlexandraViberg

Valborgs: nej! Blir tidigast vid jul, helst vid RUL så man kan säga vad det är så det blir lite mer konkret för henne. Men är rätt smal så misstänker att det kanske syns innan och frågar hon tänker jag inte ljuga för henne! Hon fyller 6 i februari och tjatar om syskon, blir tårögd av tanken av hur glad jag vet att hon kommer bli.

Hon är lillgammal som tusan och kan sitta bredvid en bebis i två timmar och bara klappa, utan problem. Hoppas det blir så med småsyskon också :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~