• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    Valborgs skrev 2012-10-14 20:50:05 följande:
    Vad roligt att läsa om era humörsvängningar ;) jag har så lite symptom så önskar nästan att jag skulle ha humöret istället, men inte ens det.. Har ni berättat för era barn att de ska få ett syskon ännu? Vi har inte berättat, äldsta tjejen tog inte det så bra senast, så oroar mig lite över reaktionen nu, när det är så tätt inpå :( Vad kul lillstrumpan att sambon tog det bra :) blir det bröllop 12-12-12 nu då? :))

Näe, jag tror att vi tänkt vänta till efter ul 29/11. Jag tror han kommer bli överlycklig och berätta för allt å alla så det måste vi vara medvetna om innan vi berättar.
  • Sömntutan

Men gud vad era män är engagerade och gulliga. Min man har knappt reagerat kan jag säga, men det är nog sån han är bara. Önskar dock att han var lite mer engagerad i det här, men det kanske kommer. Jag vet att han har uttryck att han inte känner sig så delaktig förrän man börjar få mage och han kan känna sparkar osv.

Äntligen! BF ~14 juni
  • AlexandraViberg

Mytol: har ni ul redan i nov? Rutin här blir julveckan som tidigast :O
    Men det kanske är annat än RUL då antar jag? :)

• Oreos

Alltså, FÅR man använda mammakläder redan nu? Jag är så svullen så jag kommer inte i mina vanliga byxor.. :P

• AlexandraViberg
    Oreos skrev 2012-10-14 23:03:03 följande:
    Alltså, FÅR man använda mammakläder redan nu? Jag är så svullen så jag kommer inte i mina vanliga byxor.. :P
    Finns väl ingen regel angående det? Ibland har jag använt en gammal mammaskjorta som är as snygg när jag inte ens nästan varit gravid. Så why not ;)
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • Emmie T

Hej tjejer!

Jag har varit väldigt tveksam om jag vågar hoppa in i någon BF-tråd än, men går in i vecka 6 idag (5+0) så vad sjutton... Får jag hänga med er här?

Detta var vårt andra syskonförsök (första slutade i tidigt MF) och vi har en liten kille på 3,5 sedan tidigare. Är så galet rädd för att även detta ska sluta i missfall men försöker verkligen njuta litegrann i alla fall.

Tycker mig känna av denna graviditet mycket mer än den förra. Tröttare än tröttast, svagt illamående, konstant kissnödig men kanske framför allt har jag plötsligt drabbats av humörsvängningar version värre än värst! Skäms

♥ En prins 20090122 ♥ En ärta BF 20130616 ♥
  • Novasmamma02

godmorgon på er. en kaffekopp i näven brevid min underbara dotter. gjorde gravtest nu på,morgon och det visade starkare än det förra. yeeees!

• mysmamman2
    Oreos skrev 2012-10-14 23:03:03 följande:

jag gör det :P köpte mina i fredags så jäkla sköna!!
  • Madelen21

angående mammabyxor: jag har också redan dom på mig.. inte så skönt me nåt som spänner åt på magen

• Sagolina

Igår på kvällen fick jag igen en blödning, andra på 3 dagar... Är så rädd att något skall vara fel! Måste verkligen försöka få kontakt med rådgivningen idag och se om jag kunde få gå på vul eller något, för att se att allt är ok! Har inte särskillt mycket värk i samband med blödningarna, på fredagen värkte det inte alls och igår värkte det tilll lite en stund innan blodet kom... v7 (6+0) idag, så något borde det ju synnas om allt är ok!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~