• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

lillsnöret: åå du sa nåt :) Nu blev jag sugen på min lokala ica butiks supergoda smörgåstårta m räkor... haha....
    Jag och barna har bakat lite chokladbollar :)

För övrigt så kollar jag syskonvagnar på blocket.. vill gärna ha en emmaljunga å funderar på en m svängbara framhjul fast finns inte många å välja på då... typ cangaroo och twin city cerox 360 och så nya monkey.. fast nya monkey är så dyr...  

• Alicantina
    Lillsnöret skrev 2013-01-10 17:15:11 följande:
    Det gör väl inget? :) 

iofs inte men alla kanske tror jag tar deras fast d inte var så.
  • AlexandraViberg

Förlåt!! Vi var och shoppade! Har massa bilder att lägga in sig! Den visade ingen snopp trots full blåsa och det såg ut att vara tre streck så 90% säkert en tjej!

Blev flyttade några dagar så pga det ska vi tillbaka om två veckor och kontrollmäta hjärtat. Tydligen måste de göra det i v.19 och jag blev flyttad till sista dagen i v.18... Men gör ju ingenting! Hjärtat såg friskt ut så det var liksom rutin bara sa hon. Vi såg alla kammare osv och hon sa att det såg normalt ut. Men vi ser Lill hjärtat om två veckor igen! Inte mig emot!

Hon var inte still en sekund heller utan gjorde alla möjliga kullerbyttor och sög på handen osv :P

Kines kalendern och bikarbonatet sa tjej förresten :)

• regnskogen

Alexandra - åh vad roligt att höra :D Jag vill också skrika ut vad det blev för kön på min bebis, men de flesta i min omkrets vill inte veta. Så för att jag inte ska förstöra något för dom, så får jag snällt hålla tyst :( Haha..
    Men visst är det en enorm lättnad att få se hjärtat? 

Jag bad min BM att undersöka hjärtat och hjärnan först, för att jag var så orolig över att det var något fel på bebisen som gör så att den inte kan leva utanför magen. Men hon sa att det såg jätte fint ut, och att jag inte borde oroa mig :)

kram på dig!  

• Neenne
    sijm skrev 2013-01-10 15:57:47 följande:
    Ja, designen,, Mondial sägs vara lite exklusivare i utformning/material annars väldigt lika i strlk m.m.

Okej :) får se vad det blir :)
  • Neenne
    AlexandraViberg skrev 2013-01-10 18:23:45 följande:
    Förlåt!! Vi var och shoppade! Har massa bilder att lägga in sig! Den visade ingen snopp trots full blåsa och det såg ut att vara tre streck så 90% säkert en tjej!

Blev flyttade några dagar så pga det ska vi tillbaka om två veckor och kontrollmäta hjärtat. Tydligen måste de göra det i v.19 och jag blev flyttad till sista dagen i v.18... Men gör ju ingenting! Hjärtat såg friskt ut så det var liksom rutin bara sa hon. Vi såg alla kammare osv och hon sa att det såg normalt ut. Men vi ser Lill hjärtat om två veckor igen! Inte mig emot!

Hon var inte still en sekund heller utan gjorde alla möjliga kullerbyttor och sög på handen osv :P

Kines kalendern och bikarbonatet sa tjej förresten :)

Va kul :) grattis till tjejen:) mysigt att få se henne igen om ett par veckor :)
  • Neenne
    Mjj83l skrev 2013-01-10 16:33:46 följande:
    Citycrossen är betydligt mindre än edge o mondial.

Jag har en mondial, provkört alla chassi och kikat på både citykorgen och edge oxå.

Fastnade för mondial leatherett vit, snygg o man kan torka av den! Ville ha så stor korg som möjligt.

Vilket chassi gillade du bäst? Ja om man har kvar liggdelen när de börjar bli kyligare är det ju bra med en större så det inte blir så trångt!
  • Baby Lei

Det gick fantastiskt bra!! Allt såg fint ut och bår bebis daterades till rätt datum :) Vi väntar en liten kille!! Det känns fantastiskt! Tack för att ni höll tummarna för mig :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~