• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • elinile
    Neenne skrev 2013-01-10 15:23:40 följande:

Okej, ja jag har med lite fastnat för de men får se sen när man provkört olika mm. Vi är med inne på fyra fasta hjul..

Vi har haft city cross till de andra 2 barnen och nu står det en och väntar där hemma igen. Hittade en jättefin begagnad på blocket, från 2012, som ny. Och i precis den färg jag ville ha som inte går att beställa längre. Bara chassit som har lite smårepor, men det blir det ju sen ändå.

Jag är supernöjd!  
  • Neenne
    elinile skrev 2013-01-10 15:30:07 följande:
    Vi har haft city cross till de andra 2 barnen och nu står det en och väntar där hemma igen. Hittade en jättefin begagnad på blocket, från 2012, som ny. Och i precis den färg jag ville ha som inte går att beställa längre. Bara chassit som har lite smårepor, men det blir det ju sen ändå.

Jag är supernöjd!  

Vilken tur:) längtar tills man får köra runt med den lille:) Hur gamla är dina andra barn? vad skiljer mot citycrossen ? För det är hårdlift till den med väl?
  • sijm
    Neenne skrev 2013-01-10 14:15:47 följande:
    Va roligt för alla er som varit på rul! Jag längtar tills måndag då vi ska få se vår lilla bebis igen, tänkte därefter kika lite på barnvagnar. Ja är sugen på en emmaljunga edge eller mondial men vad är skillnaden ? Nån som är lite mer insatt?
    Ja, designen,, Mondial sägs vara lite exklusivare i utformning/material annars väldigt lika i strlk m.m.
  • Mjj83l

Citycrossen är betydligt mindre än edge o mondial.

Jag har en mondial, provkört alla chassi och kikat på både citykorgen och edge oxå.

Fastnade för mondial leatherett vit, snygg o man kan torka av den! Ville ha så stor korg som möjligt.

• NamliBecca

Undrar lite smått om någon varit förbi och sparkat mig med fullkraft rakt in i ryggen på mig? Härligt! Not.

• em77

Härligt med alla lyckade RULð???. Grattis!

AlexandraViberg.. Nu e vi nyfikna, vart e duð???...?

• Lillsnöret
    Alicantina skrev 2013-01-10 17:08:02 följande:
    Det namn jag tänkte blev taget av en på jobbet nyligen:( Selma var det...
    Det gör väl inget? :) 
  • Madelen21

Jag undrar också vart alexandraviberg är

såg att nån nämt namnet selma å läste semla haha...
    Jag åt min första semla idag å d var gudomligt gott!!!

Jag som är så sugen på gräddbakelser haha... :) 

• Lillsnöret
    Madelen21 skrev 2013-01-10 17:27:15 följande:
    Jag undrar också vart alexandraviberg är

såg att nån nämt namnet selma å läste semla haha...
    Jag åt min första semla idag å d var gudomligt gott!!!

Jag som är så sugen på gräddbakelser haha... :) 
    Jag skulle kunna äta smörgåstårta till förbannelse :D 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~