• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Alicantina
    Lillsnöret skrev 2013-01-10 17:15:11 följande:
    Det gör väl inget? :) 

iofs inte men alla kanske tror jag tar deras fast d inte var så.
    AlexandraViberg skrev 2013-01-10 18:23:45 följande:
    Förlåt!! Vi var och shoppade! Har massa bilder att lägga in sig! Den visade ingen snopp trots full blåsa och det såg ut att vara tre streck så 90% säkert en tjej!

Blev flyttade några dagar så pga det ska vi tillbaka om två veckor och kontrollmäta hjärtat. Tydligen måste de göra det i v.19 och jag blev flyttad till sista dagen i v.18... Men gör ju ingenting! Hjärtat såg friskt ut så det var liksom rutin bara sa hon. Vi såg alla kammare osv och hon sa att det såg normalt ut. Men vi ser Lill hjärtat om två veckor igen! Inte mig emot!

Hon var inte still en sekund heller utan gjorde alla möjliga kullerbyttor och sög på handen osv :P

Kines kalendern och bikarbonatet sa tjej förresten :)

Grattis:)
  • Etangen

Imorgon har vi RUL och längtar så, vill kolla upp va det är men det vill ju inte min sambo. men vem vet han kanske ändrar sig när vi väl är där. och även om han sagt att jag kan kolla så kommer inte jag kunna hålla tyst ;)

• Mjj83l
    Neenne skrev 2013-01-10 18:44:20 följande:
    Vilket chassi gillade du bäst? Ja om man har kvar liggdelen när de börjar bli kyligare är det ju bra med en större så det inte blir så trångt!

Classic chassit

Vi ville ha det med mest gung i.

Smaksak det där... Svårt men för terrängkörning och skrikbebis är classic grymt.

Åk in till en barnvagnsaffär, testa kläm känn. Sen köp beg

Så gjorde vi så vet man exakt vad man söker o man kan få fråga massor till kunniga människor.

Grattis till rul ni som gjort så skönt att ni fick se kön som ville det

10 dagar kvar till vårt....
  • MissMe83

En vecka kvart till vårt rul och några dagar kvar till v 19. Nu börjar jag känna mig gravid på allvar. Magen tar emot lite när jag böjer mig fram å den är lika stor på morgonen som kvällen . Så mysigt!

• Alicantina

Går snart in i v.20:):) Nu känner man sig verkligen gravid. Ett annat namn jag gillar är Amber fast d engelska uttalet är mjukare än det svenska. Funderar också på Zahra.

• skjuter illa

Grattis till alla som varit på RUL o fått se sina små hjärtan! :)

På måndag är det dags för oss att se vår lilla! Längtar! :)

• Baby Lei

Tack alla :) vi är så lyckliga. Nu ska jag verkligen försöka njuta av att vara gravid och att vi får vara med om det här :)

• Mjj83l

Jag e såååå känslig för det där med namn. Vill ha ett ovanligt, och ingen vi känner får ha det namnet då "dör" deg för mig.... Lika så om jag hör någon som heter det bara sådär. Måste vara jätte ovanligt.

Vi funderade på Livia, men när jag såg att någon här inne oxå ville ha det så bara "dog" det

Skit jobbigt att vara så känslig med det faktiskt!!!!

• Valborgs

Alicantina: Efter vecka 32 har jag för mig, men de kan neka en tidigare, så är bra att ha moderskapsintyg med sig att visa ifall att.

Grattis baby lei och Alexandra till lyckade RUL! :)

Vi har mer eller mindre under dagen bestämt att vi nog kommer kolla kön ändå. Har inte gjort det med mina tidigare, så nu sista gången blir det nog.. Om den vill visa dvs.. :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~