• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sijm
    Alicantina skrev 2013-01-10 19:44:24 följande:
    I vilken vecka brukar flygbolagen säga nej till gravida passagerare?
    Tror det är olika beroende på bolag men v. 32 är det allra senaste som jag hört! Då måste du va försäkrad och ha intyg från BM också.. Är inte helt hundra men det är vad jag hört! :)
  • ThereseJohansson

Grattis till ert som vart på ul, det är ju sååå fantastiskt! :)

• mrshope
    Alicantina skrev 2013-01-10 19:44:24 följande:
    I vilken vecka brukar flygbolagen säga nej till gravida passagerare?
    Det beror vilket flygbolag du flyger med, British Airways t.ex vill ha intyg från läkare från v28 medans SAS kan du flyga längre med utan att visa något sånt.  Så kolla med flygbolaget!
  • em77

Grattis AlexandraViberg , Baby lei och alla andra som har gjort RUL!! Fantastiskt kul å läsa alla glada statusar!!

Själv längtar jag järnet efter mitt.. Måste säga att den oron jag bär på att det ska vara ngt fel e helt galet!! Var inte i närheten av att vara så här nojjig med dom andra små liven!! Hoppas det e en liten frisk sessa i magen!

• Alicantina
    sijm skrev 2013-01-10 19:56:44 följande:
    Tror det är olika beroende på bolag men v. 32 är det allra senaste som jag hört! Då måste du va försäkrad och ha intyg från BM också.. Är inte helt hundra men det är vad jag hört! :)

ok, tack!
  • Valborgs

Alicantina: tror dessutom att de flesta reseförsäkringar bara gäller till vecka 28, även helförsäkringens. Men det kan nog skilja med.

• MissMe83

Hur är det för er? Ser folk spontant att ni är gravida eller visar dom osäkerhet om det e bebis eller viktuppgång?
    Mig har folk sett det på i nån vecka och spontant uttryckt grattis till bebis å liknande. Skönt att inte bara se tjock ut

• Neenne
    Mjj83l skrev 2013-01-10 19:09:25 följande:
    Classic chassit

Vi ville ha det med mest gung i.

Smaksak det där... Svårt men för terrängkörning och skrikbebis är classic grymt.

Åk in till en barnvagnsaffär, testa kläm känn. Sen köp beg

Så gjorde vi så vet man exakt vad man söker o man kan få fråga massor till kunniga människor.

Grattis till rul ni som gjort så skönt att ni fick se kön som ville det

10 dagar kvar till vårt....

Ja vi ska göra det efter rul tänkte vi :)

Då har vi samtidigt skjuter illa:)
  • Friiidaaay

Mig är det ingen som ser utan jacka eftersom jag haft julledigt från skolan i 3 veckor & är helt tjänstledig från jobbet :) Och i min stooora jacka kan man nog dölja både en & två magar (; De som sett mig utan ser ju att det är en liten kula under tröjan iaf. Sen lägger jag upp bilder hela tiden på bloggen mest, så mina nära & kära vet ändå hur tjockleken tar sig :D

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~