~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag fick ett meddelande från mannen för ett tag sen att svaret från fvp:et hade kommit och det var bra. :) Känns så skönt! Nu kan jag slappna av ;)
Jag fick ett meddelande från mannen för ett tag sen att svaret från fvp:et hade kommit och det var bra. :) Känns så skönt! Nu kan jag slappna av ;)
Jag tror mer på att gå på sin egen uträkning. :) Kul att du stannar kvar! Fast det e kanske inte så kul att byta till en tråd där man e sist... ;)
Båtmorsan: Hur stora har de andra barnen varit?
Härligt att höra alla som varit på UL nu och fått se de livliga krabaterna. Själv ska jag på Rul på torsdag, men vi såg ju bebisen förra veckan när vi gjorde fvp. Nu e jag mest nyfiken på vilket datum för bf vi får.
Vägde mig imorse och var 5 kg upp, så nu är mitt mål att stanna på den vikten några veckor genom att äta bra och träna :)
Em77: Ja det var skönt att provet var bra :) Jag sa till att vi inte ville veta kön så det stod inget om det i brevet ;)
Hjärtat3: Jag använde Otrivin när jag blev förkyld och jag tyckte det brände mer än vanligt, efter några dagars användning så blödde jag ur näsan. Ringde vc i fredags för jag hade så ont i bihålorna och då tipsade läkaren om Rhinocort Aqua. Köpte det receptfritt på Apoteket och igår kändes det nästan som att jag var helt bra, fri från huvudvärk också. Köpt Nasin och Nezeril också, mkt snällare mot näsan :)
Madelen21: Säkert hjälpte det inte för att du behövde pencillinet. Men det kanske inte passar till alla.
Sömntutan: 32mg är receptfritt :)