~* Juni Bebisar 2013 *~
Madelen21: Ja det är dom här också, ska mycket till för att man ska få komma dit för bihålorna.
Madelen21: Ja det är dom här också, ska mycket till för att man ska få komma dit för bihålorna.
Här e en till som har Juni på namnlistan, fast med e på slutet, Junie :) Sen har vi Elise och Julie, pojknamn Charlie och Aaron. Maken kommer aldrig med några förslag, han säger bara vad han tycker om mina. :) Våra barn heter Meja och Zack, så det ska passa ihop med de namnen och vara ganska kort.
Jag gillar också när brösten växt och blivit fastare. Har gått från liten C till D. Och sexlusten har ökat ;) Skönt att slippa skydda sig :)
Grattis till alla ni som varit på Rul idag! Vi var verkligen många :) Vi fick en jättebra barnmorska som förklarade massor, zoomade in och tog fina bilder. Blev flyttad några dagar så jag är nu i v.18+1 och bf är 11 juni. Moderkakan låg så långt ner att det blir nytt UL i v.32. Inte mig emot ;) Kön har vi inte tagit reda på, vill ha överraskningen på förlossningen. :)
Jag e 30, maken snart 40. Det blir vårat 3:e barn. Har en dotter på snart 7 och en son som e 5.
Idag har barnen varit med svärmor i några timmar och då hade de varit och handlat bebiskläder. :) Dottern är så lycklig över den här bebisen och pratar knappt om annat. Vi var ju lite i valet och kvalet om vi skulle skaffa fler barn, speciellt maken. Men nu när vi ser hur glada barnen är så känns det som rätt beslut :)
Beställde förresten kläder från Blingo gör några dagar sen. De har jättebra rea, så jag passade på. Beställde kläder i 74/80 och 86/92. Våra barn har haft strl 74 när de varit 3 mån. Så det blir bra till hösten och vintern :)
Sömntutan: Det skulle ju vara hemskt om de inte ville ha barn egentligen. Men så tror jag inte att det är. Det handlar nog mycket om att vänja sig vid tanken om man varit inställd på att inte skaffa fler.
Amye: Roligt att han gillar bebisar så mkt. :)
Madelen: skönt att febern börjar ge sig :)
Här e en till som hatar när folk klappar på magen. Jag fattar inte varför de tror att det är ok?? När jag väntade sonen var jag nästan otrevlig vid nåt tillfälle för att jag var så less.