Baby Lei skrev 2013-01-15 21:50:34 följande:
Jag har i hela mitt liv varit helt övertygad om att snitt är det enda alternativet för mig, men nu är jag lite mer öppen faktiskt. Jag vill höra hur bedövad man kan vara, om man nu får maximal bedövning. Min syster födde i Frankrike, så gott som helt smärtfritt.. Men vi får inte samma bedövning här som de ger i andra länder. Jag betalade 5000 för Junon, sen tillkommer frakt från Danmark, det brukar ligga på 1000-1500 ungefär. Sen får vi se när den kommer om den behöver ny färg eller om den bara är fint sliten. Och så får man nog specialbeställa madrass som passar. Jag köpte en vit.
Nä, bra att kolla alternativen helt klart! Tror de har rätt bra bedövning nu, ryggmärgen, inte helt olikt det man får vid ks men jag tror man känner benen iallafall!
Jag är så velig så jag vet inte vad. Är skönt att veta att jag ska få prata med någon sen. Så får vi se! :)
En dag är jag helt övertygad om KS men nästa så är jag övertygad om vanligt.. åh :P
Ojoj! Ja men det är ju rimligt för en sådan säng men skulle aldrig lägga såna pengar på någon annan säng någonsin :D