Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

maravillhosa: jag har som du, var å hämta dottern på dagis 2 km promenad, de va jobbigt!! onnt fick jag...å bäbisen bökar å knölar runt som alddrig förr :)
    7 v kvar här oxå men jag hoppas snarare på typ 5 :) 

• Madelen21

grattis elfwinter :) hoppas förlossningen gick bra iaf. blir ni kvar på bb tills han är fullgången?
    mys me bäbis vill oxå ha snart.. men 55 dagar kvar.. v 33 idag. 

• Madelen21

Gomorron tjejjer/goförmiddag

Hoppas att ni alla mår bra ni som fått bäbis och vi som fortfarande väntar!
    Jag mår skapligt, nästa v är de bm besök igen. Idag har jag stor städning, torka skåp mm.. vår städning kan man nog säga... mina planer för helgen verkar skita sig.. de ska bli dåligt väder.. regn regn....
    Mina planer var att skura en matta ute me högtryck städa av altan å skrubba altan golvet mm mm.. blää...
    Nää vi får se va d blir istället... Nu ska jag ta tag i å skura mitt kylskåp mm.. i eftermiddag ska vi å besikta vår husvagn.. å vi fick reda på i veckan att nästa v kommer våran nya bil, så min sambo fick som han ville :) bilen före bäbis... haha.. men de var ju bra de :)) Men vi får kanske inte hämta bilen förens veckan efter :(

Nåja.. den som väntar på nåt gott :) Skönt me helg iaf :)

Ha de bra alla mammor å trevlig helg:) Nu ska ja fortsätta röjjet :) 

• Madelen21

Hej tjejjer!!
    Hoppas att alla har haft en bra dag som jag, vi har haft 15 grader varmt å sol hela dagen.
    så vi har varit ute precis hela dagen å fixat i trädgården samt skurat altan golvet, byggt klar kaninburen mm. Ja vi har helt enkelt haft en kanondag. Barnen somna vid 18.15 men pyttsan dom vakna igen :( älsta är vaken me mig nu å minsta sover. Men vi ska snart sova. Hoppas på lika fin dag i morron oxå.
    Bäbis bökar som een galning. Bm besök 2 maj:) 

• Madelen21

helkass mage är d fler som har... fast ja tror de beror på alla jordnötter  jag äter... i helgen har de blivit 2 påsar.. haha...meen ja kan inte sluta :P

• Madelen21

kickilina: haha :) ja ja säger då det.. tänka sig att nu är de bara 6 v kvar, ev  4 beroende på när bäbis väljer att komma ut...
    blev så himla trött efter att ha hållt igång hela fm... hm... denna vecka kommer vår nya bil vi beställt

en sån fast annan färg:)  Så min sambo fick rätt att bilen kommer före bäbis...  men tyvärr så får vi kanske inte hämta den förens nästa vecka pga att dom ska montera motorvärmare mm innan vi får hämta den :)

Vad har ni tjejjer för planer för i morgon då?
    har ni nå traditioner ni brukar göra??
    Vi ska grilla och en vän å hennes kille kommer , sen titta på brasan på kvällen :)
    sen är sambon ledig resten av veckan :) 

• Madelen21

gomorron!!
    Här är en som är jäkligt trött idag.. var på majbrasa igår och vi gick dit, på väg hem orka jag knappt gå... fick så ont i ryggen å magen var stenhård mest hela tiden... skulle vilja/behöva sova mer.. men me 2 pigga barn är de bara å masa sig upp :( Får nog lov å vila senare idag.. jaa tänk tjejjer nu är det maj, snart är våran månad här!
    dags för frukost! 

• Madelen21

Suck!
    hade tid hos bm å åkte dit satt där till 20 över å ingen bm kom... gick iväg å kolla om hon va där... knacka på dörren ingen bm... fråga den andra bm... då så ringde hon min bm som satt på ett ställe utan bil... fy fasen va matt ja blev.... så nu ska hon ringa mig i morron... då hoppas ja hon har en ny tid å ge mig direkt i morron för min sambo är ledig och jag vill gärna att han är med på dom sista besöken.

• Madelen21

Min bm ringde för 1 timme sen å bad om ursäkt för igår... ska dit idag kl 10 istället eftersom de tydligen blivit nån miss igår på nåt sätt...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~