• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mjj83l

Hade inga problem med inskolning av dottern när hon va 3 år.

Tvärtom, dom sa att hon va så trygg o säker isig själv. Och en vilja av stål

Det fick vi höra ofta...

-"ju längre dom går hemma desto svårare blir inskolningen"

Och en klassiker:

-"hon kommer att bli efter i utvecklingen om hon inte går på dagis"

Vi har motbevisat det. BIG TIME

Vi har gjort allt när hon tydligt visat att hon är redo, sova i eget rum, lämna blöjan, börja på dagis, lämna nappen osv.

Vi läser av hennes signaler.

• Acantha

CarrOn: Är de lika i sättet också? Grannen har enäggs som är 6år, de är lika som bär, men så olika i sina personligheter.

Ang vad du behöver, så lite som möjligt, köp efterhand när du lärt känna ditt barn. Vagn och säng och basic självklart, kanske badbalja om man inte har badkar. 

• Madelen21

Hej tjejjer
    åå mina riktiga cravings är verkligen semlor.. åååå va gott.. har just ätit semla å d va verkligen super gott...
    Nu ska jag ta å röjja upp här får främmande kl 13 å sen ikväll kommer en tjej å köpr min syskonvagn.. är i behov av en annan modell å ska ut å kika i morron :) 

• joino

Nu ska inte jag klaga, känner trots allt sparkar men... Någon mer som mår illa av dessa? Mår så galet illa när bebis kickar där inne.

• Natan

Min man är världens gulligaste! Nu har han varit på hälsokosten och köpt sugtabletter med ingerfära mot mitt illamående. Hoppas dom hjälper!!!

• cj2

Får man dricka berocca performance när man är gravid? Jag är såå sjukt sugen på den! 

innehåller c-vitamin B1 B2 B3B5B6B7B9B12 magnesium och zink

• cj2

äter för övrigt niferex och aco gravid.. men jag tänkte bara dricka en berocca nu för att det är så gott! Kan väl inte vara farligt?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~