• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82
    Valborgs skrev 2013-01-20 21:04:15 följande:
    Imorgon är det äntligen dags för RUL! Håll tummarna för att allt är ok nu :)

Härligt! Då håller vi tummarna för dig :)
  • ElenaP

Ul i morgon och jag är så sjukt nyfiken på vem det är därinne :) Men karln vill inte veta könet... Så Vi får se vem som vinner :) Är ju mitt 4 barn och hans 1 så han sa vi kunde ta reda på kön när det va hans 4 bio barn. Aldrig, så kul ska vi inte ha det :)

• Solrosen82

Här håller mannen på att fundera på om vi ska köpa en bil han hittat i Malmö. Vi måste köpa större till bebis kommer då den vi har e så liten i baksätet. Känns lite drygt att åka 160 mil bort för att hämta en bil bara... ;) Jag tyckte att han kunde ta hem en vagn på samma sväng också :)

• Solrosen82
    ElenaP skrev 2013-01-20 22:44:09 följande:
    Ul i morgon och jag är så sjukt nyfiken på vem det är därinne :) Men karln vill inte veta könet... Så Vi får se vem som vinner :) Är ju mitt 4 barn och hans 1 så han sa vi kunde ta reda på kön när det va hans 4 bio barn. Aldrig, så kul ska vi inte ha det :)

Spännande! Du får hålla utkik ;) Ovanligt att mannen inte vill veta kön, brukar vara tvärtom.
  • Solrosen82

Therese: det är nog rätt smart att köpa olika storlekar. Syrran var inställd på att få ett lite större barn så hon köpte inget i 50. Men hennes pojke var liten och hon använde 50 ganska länge. Själv köper jag bara 62, men då får jag ju väldigt stora barn.

• ElenaP

Ja brukar få som jag vill, lite fult sagt :) Får väl se hur morgondagen går... Fler än jag som det knappt syns på? Känner mig enbart lönnfet och har gått ner 3 kilo. Har inte synts dom andra ggr heller men det vore ju kul om det kunde gör det. Är i v 18+2 i morgon.

• ElenaP

En bil jag kan tipsa om är citroäng (?) c crosser. Blev osäker på stavningen. Är 7 säten. Vi köpte våran feb 11 trots att vi bara behövt 5 säten. De 2 där bak fälls helt ner i golvet. Är inte typiska buss stilen på den utan mer åt suv hållet. Svart och silver har vi. Super nöjda!

• AlexandraViberg

Solrosen: inte på rak arm men på många bilder är hon väldigt lik! :P
    Men till sättet är de mer lika!

Här är det iallafall inget snack om sätesförlossningar, var vändning och om det misslyckas snitt för mig men hon var så fastkilad med rumpa och fötter så de bedömde innan att vändning hade liten procentuell chans att lyckas och det kan ju framkalla förlossning

• Caliphora
    Solrosen82 skrev 2013-01-20 22:42:18 följande:

De rev ut den på mig också, ingen trevlig upplevelse. Fick åka tillbaka några dagar senare för att de inte fått ut allt. Klarade mig från skrapning iaf. Nä det e klart, ibland har man inget val och då är ju huvudsaken att bebis och mamman mår bra. :)
    Var det du som skulle flytta tillbaka till Sverige?
    Jepp, flyttar i slutet av februari! Tar tåget, eftersom jag inte vågar chansa med flyget - de kan ju säga att de inte vill flyga med en ombord fastän man inte är 28+ veckor!

Så, 25 timmar med en ettåring på ett tåg, hurra! 
  • ThereseJohansson

Solrosen: 160mil till Malmö...då bor ni högt upp i landet?? Jag och min man flyttade ca 150mil och hamnade i Skåne..bodde i Luleå innan :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~