• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Blåbärssaft
    wassan skrev 2012-10-15 21:51:32 följande:
    Blåbärssaft: mm så gott med paj ;) du får gärna skicka en bit till mig STOR BIT helst ;))
    Kunde jag, skulle jag definitivt göra det Skrattande

Godnatt alla!!
  • mamma 02
    Blåbärssaft skrev 2012-10-15 21:57:09 följande:
    Kunde jag, skulle jag definitivt göra det Skrattande

Godnatt alla!!
    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZZZZZZZzzzzzzz
    ÄL 3/10 BIM 17/10
  • wassan
    Blåbärssaft skrev 2012-10-15 21:57:09 följande:
    Kunde jag, skulle jag definitivt göra det  Godnatt alla!!

Haha tackar ändå ;)) natti natti !
  • Alexandraochlillal

Prövar igen å gå med i tråden, inget svar från någon av er sist!

Uttag av p-stav 6sep äl 28 och bim 12-13 okt. Plussade 10 okt och är i V5 (4+3)
    Har en son på 2 :)

Idag kom illamåendet och spänningar i mage och galet ömma bröst!

• wassan
    Alexandraochlillal skrev 2012-10-15 22:03:14 följande:
    Prövar igen å gå med i tråden, inget svar från någon av er sist! Uttag av p-stav 6sep äl 28 och bim 12-13 okt. Plussade 10 okt och är i V5 (4+3) Har en son på 2 :) Idag kom illamåendet och spänningar i mage och galet ömma bröst!

Välkommen! Så skönt att de tog sig efter p-staven ;))
  • Sömntutan

Cindy: haha, du får skylla på hormonerna. Men jag kan ju till viss del förstå vad du menar. Dock så brukar det ju inte vara så ofta de åker på utflykter. Dock kan jag tycka att pedagogens tillmötesgående inte var det bästa. Hon kunde ju förklarat vänligt om situationen.

• AlexandraViberg
    Mamma till W skrev 2012-10-15 19:22:05 följande:
    Med mitt första barn syntes det i v 15... Jag är tjock kan tilläggas! Med mitt andra barn kom magen redan i v 8...
    Mitt första syntes efter RUL! Dels för att det var hemligt innan och man kanske lyckades trycka in magen lite och dels för att jag har bakåtlutad livmoder. Har inte fått någon mage än med nummer två. V.7 nu, men tror inte att det kommer att ta lika lång tid, men förmodligen efter v.12 iallafall.. :/
    Man vill ju ha mage så länge som möjligt känner jag :D
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
  • AlexandraViberg
    Mamma till W skrev 2012-10-15 20:46:39 följande:
    Den här tråden blev inte som jag väntade mig. Eftersom man inte får minsta respons så lämnar jag er!
    Haha nämen, jag som precis svarade dig! :(
    Suttit och sytt hela kvällen...
    efter en lång kamp kom vårat + | Dotter-07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~